• tilda den vilda

Vad handlar du på Lidl?

jag är en äkta lidl fantast, har fått många som varit skeptiska till lidl att börja handla där,

jag handlar det mesta där tittar på Lidl.se varje vecka vilka erbjudanden de har o handlar därefter.

• tilda den vilda

deras maskindiskmedel pulver 3kg/39 kr kanonbra!!!!!!

• tilda den vilda

o kom på mera.

marineradekalkonfilee´rna

kebabköttet ( när jag gör egen pizza)

Tandborstarna 2 för 18 kr

tandkrämen....

m.m o mycket mycket meraaaaaaaaaaa!!!!!

• tilda den vilda

Är alla på Lidl?????

Det är lätt o vara snäll.......... och gratis
  • tilda den vilda

ja nästa vecka är det mycket som är busbilligt, bla, guldfågeln kyckling file 2 kg för 119kr kebab, 2 för 30, rusar dit nästa vecka o bunkrar upp jippiiiii

• tilda den vilda
    Trynträ skrev 2008-08-14 09:39:08 följande:
    Inte denna vecka då? Eller hur kan du veta vad som kommer nästa vecka. Guldfågel brukar ha bra kycklingfilé så jag borde bunkra upp med isåfall.tilda den vilda skrev 2008-08-14 08:25:02 följande:
    jag tog ett blad( deras erbjudanden)  i lördags när jag var där
  • tilda den vilda
    HannaS86 skrev 2008-08-14 09:56:40 följande:
    INGENTING!Även om jag så vore jättefattig skulle jag inte sänka mig så lågt som till att handla på Lidl. Ingenting där är miljömärkt och de flesta varorna har långa transporter från tyskland och andra länder bakom sig. Allting på Lidl handlar om att vara så billigt som möjligt och det är miljön som får betala istället.Kommer inte titta in i tråden igen så jag kommer inte svara på ev. svar här men det är min åsikt..
    nänä smaken är som baken
  • tilda den vilda
    Liten familj skrev 2008-08-14 10:22:34 följande:
    Toapapper, glass, frukt o grönsaker. Ibland bröd, godis, nötter, drica och korv också. Bra kvalité och gott! Det mesta är även mycket billigare än ica/willys.
     Håller med dig!! jag har en arbetskamrat som jag frågade om hon handlade där :nä den affären gillar jag inte, men jag kan förstå henne på ett sätt för hennes stora pojk har en del allergier så hon tvekade ju

men gissa  vem som handlar där nu!!!!!
  • tilda den vilda
    PetraMunchen skrev 2008-08-14 10:44:24 följande:
    Jag bor i tyskland och jag "törs" köpa tysk köttfärs. Men jag har ju inget val...
    ok! finns det svenska varor i din lidlbutik, har ni skruvkorksmjölken, det har inte vi, i våran butik,vi får mjölken i från danmark
  • tilda den vilda

sitter just nu o äter lidl`s risgrynsgröt( kall med apelsinbitar i mums)

• tilda den vilda
    PetraMunchen skrev 2008-08-14 10:57:13 följande:
    tilda den vilda skrev 2008-08-14 10:54:09 följande: I princip all mjölk har skruvkork här i tyskland så jag har inte tänkt på det. Men jag handlar inte längre på Lidl, de har för dåligt sortiment tycker jag. Svenska varor har jag inte kollat efter men tror inte det är många sådana på Lidl, det vore lite onödigt långt att frakta tror jag, jag bor ju i södra tyskland.
    ok , men va tråkigt
  • tilda den vilda

jag skulle inte klara mig utan Lidl, jag är för beroende av Lidl,*skratt*

• tilda den vilda

det finns vissa saker jag saknar: deras knäckebröd som hette Active det var väldigt sprött o gott.

Här hos oss finn sinte skruvkorksmjölken kvarLedsen synd att den inte lanseras i hela sverige.

den tyska mjölken är inte tillsatt av A-vitamin. A-vitamin kalakar ur skelettet.

Jag  har ringt flera gånger o påpekat dettat.

Nu väntar jag på att ett erbjudande ska komma o och det är:  telefon alltså 2 st  fär 499:-
    med högtalarfunktion, har en kompis som köpte den o hon är sååå nöjd med den

• tilda den vilda
    Lotta71 skrev 2008-08-21 09:12:22 följande:
    Skruvkorksmjölken finns kvar fast utan skruvkork Bytt förpackning bara.
    vi får ju mjölk i från Danmark, och i den är det tillsatt A-vitamin. ( gillade verkligen skruvkorken, praktisk) jag med flera vill ha tillbaka den
  • tilda den vilda

var där igår o handlade en del, kan inte låta bli åker nog minst en gång i veckan dit( jag får åka 2 mil dit som tur är, annars skulle jag handla varje dag där)

• tilda den vilda
    Aannna skrev 2008-09-05 07:59:41 följande:
    hehe som jag då hehe, vi köper bröd och allt sådant där, mycket billigare än någon annanstans =)) iof vi har 1½ mil men vi åker minst 3ggr i veckan. hehe
    ja,jag brukar handla först på Lidl sen om det nu skulle va nåt mer som inte finns på Lidl så åker jag till willys, men där är ju både frukten o grönsakerna dyrare så det köper jag inte där. men jag är MER än nöjd med Lidl, förutom att dom har försvenskat för mycket, vill ha mer Tyska varor.
  • tilda den vilda

nästa vecka är det x:tra pris på chicken nuggets!! vad äter ni till den??

Svar på tråden Vad handlar du på Lidl?