Vad handlar du på Lidl?
jag är en äkta lidl fantast, har fått många som varit skeptiska till lidl att börja handla där,
jag handlar det mesta där tittar på Lidl.se varje vecka vilka erbjudanden de har o handlar därefter.
jag är en äkta lidl fantast, har fått många som varit skeptiska till lidl att börja handla där,
jag handlar det mesta där tittar på Lidl.se varje vecka vilka erbjudanden de har o handlar därefter.
deras maskindiskmedel pulver 3kg/39 kr kanonbra!!!!!!
o kom på mera.
marineradekalkonfilee´rna
kebabköttet ( när jag gör egen pizza)
Tandborstarna 2 för 18 kr
tandkrämen....
m.m o mycket mycket meraaaaaaaaaaa!!!!!
Är alla på Lidl?????
ja nästa vecka är det mycket som är busbilligt, bla, guldfågeln kyckling file 2 kg för 119kr kebab, 2 för 30, rusar dit nästa vecka o bunkrar upp jippiiiii
sitter just nu o äter lidl`s risgrynsgröt( kall med apelsinbitar i mums)
jag skulle inte klara mig utan Lidl, jag är för beroende av Lidl,*skratt*
det finns vissa saker jag saknar: deras knäckebröd som hette Active det var väldigt sprött o gott.
Här hos oss finn sinte skruvkorksmjölken kvar synd att den inte lanseras i hela sverige.
den tyska mjölken är inte tillsatt av A-vitamin. A-vitamin kalakar ur skelettet.
Jag har ringt flera gånger o påpekat dettat.
Nu väntar jag på att ett erbjudande ska komma o och det är: telefon alltså 2 st fär 499:-
med högtalarfunktion, har en kompis som köpte den o hon är sååå nöjd med den
var där igår o handlade en del, kan inte låta bli åker nog minst en gång i veckan dit( jag får åka 2 mil dit som tur är, annars skulle jag handla varje dag där)
nästa vecka är det x:tra pris på chicken nuggets!! vad äter ni till den??