• Farstamamma

vit spis?

Är det någon som vet var man kan få tag på en vit leksaksspis? Micki verkar t ex bara ha röda - iaf enligt deras hemsida...

• Svar på tråden vit spis?
  • 1 tu 3

Vi har en fin vit från Brio. Fick den av min svärmor,men jag tror hon köpte den i vanlig leksaksaffär.

• Farstamamma

Aha - Brio ska man alltså kolla upp! Tittade på deras hemsida, men hittade ingen spis alls. Kanske bättre att kolla med ngn återförsäljare.

Tack för tipset!

1 tu 3 skrev 2008-07-25 13:44:00 följande:
    Vi har en fin vit från Brio. Fick den av min svärmor,men jag tror hon köpte den i vanlig leksaksaffär.
  • 1 tu 3

Kan det vara så att du bor i sthlm, farsta? Jag vet att jag sett denna spis på Brios leksaksaffär i solna centrum.

• Farstamamma

Jajamensan - jag bor i Farsta. Men tar mig nog en tur till Solna, då. Tack igen för tips!

• Farstamamma

Jamen, kolla - där finns den ju! Tackar! Kan väl bli en bra tvåårspresent till sonen..?

Februarii skrev 2008-07-26 14:31:09 följande:
    Brios vita spis har åtminstone funnits på www.lekmer.se.
  • Februarii
    Farstamamma skrev 2008-07-26 15:18:27 följande:
    Jamen, kolla - där finns den ju! Tackar! Kan väl bli en bra tvåårspresent till sonen..?
    Åh, vad bra! Blir nog en jättebra tvåårspresent. Dottern fick sin i julklapp (då var hon 1 år och 10 månader) och den uppskattades Tyvärr var den slut på lekmer då så hon fick en svart brio istället.
  • Farstamamma

Snyggt med svart också!

• FinalFantasy

Vi köpte vit micki på briobutiken i solna

Hon fick sin i tvåårspresent och gick hem

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Farstamamma

Så micki har också en vit, alltså..?

Du råkar inte veta om de har den där med diskbänk i vitt?

• FinalFantasy

Nej de hade bara ren spis i vitt vi ville ha med ho men vägrade fulröda

Farstamamma skrev 2008-07-26 23:25:42 följande:
    Så micki har också en vit, alltså..?Du råkar inte veta om de har den där med diskbänk i vitt?
  • Farstamamma

Åh, vad synd! Hade varit superfint, ju.

FinalFantasy skrev 2008-07-26 23:26:22 följande:
    Nej de hade bara ren spis i vitt vi ville ha med ho men vägrade fulröda
  • FinalFantasy

Jo tyckte jag med men fick nöja mig med vanlig spis   

• Farstamamma

Ja, men den är ju också jättefin!

FinalFantasy skrev 2008-07-27 00:42:29 följande:
    Jo tyckte jag med men fick nöja mig med vanlig spis   
Svar på tråden vit spis?