Ung - planerar bebis, följas åt?
Någon som är ung och planerar att bli gravid runt okotber-december? :)
Någon som vill följas åt, och dela med sig av sina erfarenheter? :)
Någon som är ung och planerar att bli gravid runt okotber-december? :)
Någon som vill följas åt, och dela med sig av sina erfarenheter? :)
Grejen är att man kommer inte på i vecka 15 att man vill göra abort! Man planerar inte ett barn och startar tråd vecka 9 (eller kanske tidigare ändå, vad vet jag) och skriver att man äcklas av barnet och funderar på att ta bort det.
Det är ett stort hån mot barnlösa och man är uppenbarligen inte mogen nog att ta hand om ett barn, om man leker med dess liv på det viset!
Sen undrar jag ju vad det är för förhållande dom har, iom. att den här tjejen mer eller mindre hängt ut sin kille på nätet och skrivit att han kan dra åt helvete.
Angeloflove - GÖR DIG SJÄLV EN TJÄNST OCH VÄNTA MED ATT SKAFFA BARN!!!
Tråden från vecka 9
www.familjeliv.se/Forum-4-51/m33374859.html
Tråden från vecka 14
www.familjeliv.se/Forum-2-10/m34170141.html
Vintersjäl : Jag tror jag börjar hålla med dig snart.
Jag hade ingen aning om allt det där du skriver om att hon har sagt?
Det visste jag verkligen inte? :s Äcklas man av barnet ska man definitivt inte ha nå barn.
Ah, naej. Jag börjar tveka på det jag sa förut.
Det är inte rättvist.
Tänk er för, före!!!
Vintersjäl : Naej, jag har inte heller något emot unga föräldrar, för jag vill själv bli en.
Naej, jag menar, det är juh ett helt liv som står på spel.
Jag har juh själv gjort abort, så jag vet exakt hur det går till. Och man mår fan inte bra av de.
Det gör så ont i hjärtat så det finns inte.
Idag ångrar jag mig otroligt, men tänker jag tillbaka på den tiden, för 9månader sen idag, så var det rätt beslut.
Men ändå, man leker inte med känslan av att vara gravid. Och sen tar bort det bara för att , naej jag vill inte ha de.