Brun utan sol som blir ojämt
Testade på ena armen och det såg ok ut i två dagar. Sen i armvecket (heter det så?) Där man böjer armen har färgen försvunnit, alternativt svettats bort.
Och jag är ingen som svettas mycket
Har niveas
Vad göra?
Testade på ena armen och det såg ok ut i två dagar. Sen i armvecket (heter det så?) Där man böjer armen har färgen försvunnit, alternativt svettats bort.
Och jag är ingen som svettas mycket
Har niveas
Vad göra?
Har du peelat ordentligt innan du tog på krämen? Det är ju hudcellerna som försvinner efter ett tag och färgen följer tyvärr med. Men med ordentligt peeling borde det hållt lite längre.
Jepp peelat mig med sån handske
Men bara innnan smörjningen, inte senare.
Ska man peela varje dag? Försvinner inte färgen då?
Nej du ska bara peela innan du smörjer in krämen. Nästa gång så prova att peela två dagar på raken innan du använder den. Och smörj in huden varje dag med bodylotion. Är huden lite torr så flagnar det extra fort. Hjälper inte detta så prova en annan BUS-kräm kanske.
Aha, alltså peela mig innan.. sen smörja mig med BUS sen tex på kvällen använda vanlig lotion? Sen dagen efter Bus igen? och lotion efter osv.. ?
Är lite trög såhär på kvällkvisten :S
Måste sova :)) Imorgon är det peeling som gäller
Dag 1: peeling + body lotion Dag 2: peeling + BUS Dag 3-5: bodylotion
Du måste smörja in ny BUS ca var 3e dag för att det ska hålla.
Jag har provat att ha BUS och idag när jag solade och badade så flagnade det av på mina ben, inte snyggt! Jag har lätt att bli brun och detta gjorde att det nu ser för hemskt ut. Kommer aldrig att använda BUS mer under sommaren!Kan tillägga att jag peelar mig flera gånger i veckan. Det var så mjukt att jag bara kunde ta en handduk och gnugga bort all färg och "flagnat" på benen.