Inlägg från: Anonym (ok) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ok)

Hur ser din snippa ut?

Intressant att veta hur andras snippor ser ut. Vad ska du med den infon till??

• Anonym (ok)

jag tycker inte snippor är vackra alls oavsett hur de ser ut. Fattar inte att killar tänder på en snippa, men tur att de gör för annars hade det vart lite väääl trist.

Beckah82 skrev 2008-07-28 11:19:17 följande:
    Ifall du inte visste det så är det väldigt vanligt att kvinnor med långa inre blygdläppar har komplex och tror att de är ensamma om att se ut på det viset. Med den här omröstningen ser dessa kvinnor att de är långt ifrån ensamma och att det är vackert och vanligt.DET vill jag med tråden och det har jag gjort med den här omröstningen i ett par år nu till mångas glädje....tackar som frågar.
  • Anonym (ok)

hahaha ja om karlen är rakad där nere ser det otroligt löjligt ut men annars inte

• Anonym (ok)

lustigt?? hoppas du inte sa till dom att dom såg lustiga utFundersam hur är det med din balle då?? har den inget "lustigt"... lutar lite åt höger eller nåt??

Anonym (mm) skrev 2008-07-28 13:21:04 följande:
    Har haft 2 tjejer med väldigt långt utstående inre blygdläppar liksom väldigt stora hängande... Jag tycker det kan se lite lustigt ut men de är fan tändande att suga tag i dom med munnen!
  • Anonym (ok)
    okej, tur att de inte fick veta att de var lustiga då... inte för att jag har stora och tar åt mig, bara tänkte på de där tjejerna...
    Anonym (mm) skrev 2008-07-28 13:26:35 följande:
    Anonym (ok) skrev 2008-07-28 13:23:42 följande:Nej jag sa inte att det såg lustigt ut :)Ballen är faktiskt lite sne ja åt vänster ! och det ser med lustigt ut haha men den är nog bättre än en rak..Dock är de inget fel med stora blygdläppar det är nice tycker jag.
Svar på tråden Hur ser din snippa ut?