Hur ser din snippa ut?
Hur kan tråden ha 980röster men bara 110klick?
Hur kan tråden ha 980röster men bara 110klick?
Trodde att jag va ensam om att tycka min snipa va ful!! Skäms så mycket för det! De yttre är lite bulliga, och de inre är lite skrynkliga o hänger utanför.. Funderar på att operera men har varken pengar till de, o vet inte hur resultatet kan komma att bli.. kanske tom så att de blir fulare?! Eller att man tappar känseln?!
Jag besväras vekligen utav dem, kan inte rikigt slappna av när ag har sex och de skaver när jag cyklar o så, o så känns dem bulliga utanpå byxor å så, sen är den "liten" oxå i förhållnade till mina propition på lår o mage o så..
Usch säger jag bara! Men skönt att veta att det tydligen är vanligt med fladdermus!
De yttre är större och täcker de inre läpparna. Mina inre är rätt små. Men sen har jag ett till veck under de som sticker ut lite. Räknas de?
Hej Jag har ett problem det är typ som att det går för mig men sen efter en halvtimme kommer han... så jag undra om man kan bli gravid om han kommer senare än mig ??? Har någon svar på detta???
Innan förlossning täckte de inre de yttre, nu hänger de inre ut lite.Tog ett tag att förlika sig med... Men tja, den fyller ju sin funktion nu med