Inlägg från: tjenixen |Visa alla inlägg
  • tjenixen

Försäkringskassan!!!

plats 333 och 25 min kö fick jag till svar nyss, nu har det gått 12 min och jag har plats 113. det går ju framåt i alla fall.

• tjenixen
    Mirris skrev 2008-07-28 08:50:15 följande:
    Tycker inte jag när det är 300 pers som vill prata med nån! Sitter själv i en växel.. men vi är "bara" 10 telefonister och kan har maxkö på 99 pers.. och det har då aldrig hänt.Man matar samtal så snabbt man kan. Men ibland tar samtal lång tid, för dom som ringer vet inte varför dom ringt elelr vart dom ska.. eller varför.Och på FK är det säkert 100 gånger värre att sitta i växeln, bara massa arga sura människor som inte fått sina pengar. Där tar säkert alla samtal minst 5 min..
    Precis. jag har oxå suttit i växel på t ex Telia och oj vad sura människor man får i örat. Jag försöker vara trevlig i tonen och då blir man ju oftast trevligt bemött tillbaka med.

Nu har jag fått mitt klart och pengarna kommer om ett par dagar. De ville bara dubbelkolla min inkomst i och med att den inte är ändrad sen 2004 men det beror på att jag studerar. Så allt var grönt efter en dubbelkoll från deras sida. Inga fara på taket och inget att vara sur över från min sida.

Däremot så kan jag ju hålla med om att 30 min i kö är lång tid men hoppas att det kommer minska när deras omorganistaion är klart osv. Ringer inte så ofta dit så det gör ju inte så mycket då för min del.
Svar på tråden Försäkringskassan!!!