Inlägg från: idiblon yes |Visa alla inlägg
  • idiblon yes

Störande böneutrop!

Det beror bara på hur högt det skulle låta, skulle jag bli väckt om jag vilade så säger jag tvärnej. Annars så hade det varit lugnt för min del...

• idiblon yes
    Haraaz skrev 2008-07-28 17:52:25 följande:
    Böneutropet är ju typ i 1 minut 5 gånger om dagen, vad stör det egentligen?
    Inte ett skit. Hade tyckt det var riktigt trevligt. Förutsatt att det inte var störande högt, då. Kultur kan inte vara fel.
  • idiblon yes
    anarkokapitalist skrev 2008-07-28 18:20:09 följande:
    idiblon yes skrev 2008-07-28 17:59:28 följande:
    Då ska jag börja spela noise flera gånger om dagen i 10 minuter.Kultur är bra.
    Ja, varför skulle du inte det?
  • idiblon yes

Jag kan inte fatta att man kan vara så jävla pinsam att man inte fattar hur man gör bort sig med sina jävla dumma "så har det alltid varit" och "vi är fan i SVERIGE"-resonemang.

• idiblon yes
    BigDaddy skrev 2008-07-28 21:03:01 följande:
    En underbar tråd det här. Hela registret finns representerat!
    Tja, ska man nu vara emot det så ska man väl åtminstone kunna lägga fram bra och vettiga argument... För de måhända finnas, men jag har inte direkt sett prov på något här.
  • idiblon yes

Spicy woman skrev 2008-07-28 21:17:27 följande:

Vem fan vill höra på någon som har ont i magen flera gånger per dag? Inte jag i alla fall. Så böneutropare ska då inte gapa ut till allmänheten.
    Sicket skitsnack.
  • idiblon yes
    BigDaddy skrev 2008-07-28 21:19:50 följande:
    idiblon yes skrev 2008-07-28 21:04:50 följande:
    Du har ju självfallet rätt. Jag har själv läst dina inlägg och finner dem mycket sakliga och välformulerade. Föredömliga skulle man kunna säga och det inspirerar mig att anstränga mig än mer. Men jag tycker som så att alla åsikter skall komma fram. Jag nämnde detta i tråden om "Varför muslimer hela tiden" eller vad nu tråden exakt hette. Att man ska belysa både människor, argument och koncept. Det skapar en gallringsprocess som är nyttig för hela samhället vi lever i. Läste du möjligen mitt inlägg i den här tråden?
    Tack!

Ja, jag läste ditt alldeles utmärkta inlägg.

Givetvis ska allt belysas, i synnerhet för att folk själva ska se vad det är de egentligen uttrycker.
  • idiblon yes
    margaritha skrev 2008-07-28 22:11:02 följande:
    Jag tycker att det är ganska trevligt... det känns som att bo i en levande stad... Det är ju inte så att det håller på jättelänge.
    Känner lite detsamma. Sverige är så stelt ibland och skulle kanske behöva livas upp lite.
  • idiblon yes
    lövet2 skrev 2008-07-28 22:21:16 följande:
    Kanske böneutropet skulle ge lite av samma hemtrevliga känsla?
    Jag hade tyckt det var skitnice iallafall, tror jag.

Men jag är öppen för motargument, och då riktiga sådana och inte trams från människor som inte tänker själva innan de öppnar munnen.
  • idiblon yes

Hur trashbelagt kan ett forum hantera att bli, egentligen?

Svar på tråden Störande böneutrop!