Inlägg från: Okaa san |Visa alla inlägg
  • Okaa san

Störande böneutrop!

NEJ NEJ och åter NEJ, inga moskeèr i sverige eller böneutrop för den delen heller. VI BOR I SVERIGE, vi hade aldrig (!) fått bygga en Kristen kyrka i deras länder.

• Okaa san

Jo men inte deras nedrans böneutrop!

NenneN skrev 2008-07-28 16:47:49 följande:
    Men moske är väl helt ok, de måste få möjlihget att utöva sin religon
    fy för fan, fick gåshud av oljudet.
    Bobbenn skrev 2008-07-28 16:52:08 följande:
    Moskén va nog ok men det är detta folk är emot

• Okaa san

men ursäkta mig och min obildade hjärna. (!) tycker det är fruktansvärt och ha deras galanda vareviga morgon kväll och när alla dessa utrop ska ske.

idiblon yes skrev 2008-07-28 22:36:40 följande:
    Ja, här har du en av de saker jag menar. Hur mycket koll har man innan man gör sådanahär uttalanden? Har man gått ut grundskolan?
  • Okaa san

helt sanslöst att av ett utalande kan man bli klassad som obildad :P helt sanslöst.

o GUTEGIRL o skrev 2008-07-28 22:37:39 följande:
    Tveksamt, måste jag säga.
  • Okaa san

blev dock fruktata irriterad på hela saken bara, helt okej med moske..MEN jag kommer aldrig stödja BÖNEUTROP.

idiblon yes skrev 2008-07-28 22:40:36 följande:
    Ja, men det är en helt annan sak mot det andra du så bestämt hävdade.
  • Okaa san

så (ltien bokstav ) nu ska vi börja med påhopp också, detta är ett FORUM, du KAN läsa mina meningar UTAN stor bokstav i början av min mening??..

Jag (som jag skrev innan) antog i all hast att det var så, jag är EMOT att ha böneutrop i ett KRISTET SVENSKT land,.. så ursäkat mig och min obildade hjärna, för all del,
    *bugar för dom bildade och "dom som skriver med stor bokstav i början av en mening"*

JÖSSES.

o GUTEGIRL o skrev 2008-07-28 22:42:45 följande:
    Tycker du? Varför då? Att påstå att man inte får bygga kristna kyrkor i muslimska länder ÄR obildat. Men har man gått på särvux kanske man inte kommit så långt med samhällsvetenskapen ännu. Då håller man nog ännu på och lär sig meningsuppbyggnad, sådant där om stor bokstav i början av en mening och sådant.
  • Okaa san

Jag sa inte att vi STYRDES av kristendomen.

Velour skrev 2008-07-28 22:59:54 följande:
    Nej, landet är inte kristet, det är sekulariserat. Alltså styrs inte Sverige av kristendomen som Iran görs av islam.Eller hur?
Svar på tråden Störande böneutrop!