Störande böneutrop!
NEJ NEJ och åter NEJ, inga moskeèr i sverige eller böneutrop för den delen heller. VI BOR I SVERIGE, vi hade aldrig (!) fått bygga en Kristen kyrka i deras länder.
NEJ NEJ och åter NEJ, inga moskeèr i sverige eller böneutrop för den delen heller. VI BOR I SVERIGE, vi hade aldrig (!) fått bygga en Kristen kyrka i deras länder.
Jo men inte deras nedrans böneutrop!
men ursäkta mig och min obildade hjärna. (!) tycker det är fruktansvärt och ha deras galanda vareviga morgon kväll och när alla dessa utrop ska ske.
helt sanslöst att av ett utalande kan man bli klassad som obildad :P helt sanslöst.
blev dock fruktata irriterad på hela saken bara, helt okej med moske..MEN jag kommer aldrig stödja BÖNEUTROP.
så (ltien bokstav ) nu ska vi börja med påhopp också, detta är ett FORUM, du KAN läsa mina meningar UTAN stor bokstav i början av min mening??..
Jag (som jag skrev innan) antog i all hast att det var så, jag är EMOT att ha böneutrop i ett KRISTET SVENSKT land,.. så ursäkat mig och min obildade hjärna, för all del,
*bugar för dom bildade och "dom som skriver med stor bokstav i början av en mening"*
JÖSSES.
Jag sa inte att vi STYRDES av kristendomen.