Störande böneutrop!
Jag bara undrar hur ni som är emot böneutropen kan anpassa er till det utomlands?? Lite of topic men jag blev bara nyfiken
Jag bara undrar hur ni som är emot böneutropen kan anpassa er till det utomlands?? Lite of topic men jag blev bara nyfiken
Jo men varför åka till ett muslimskt land då om man inte kan höra på det?? jag menar inte att man ska ha böneutrop här i sverige bara undrade
Men bara för att du åker dit behöver ju inte du äta hund eller hur? Det är ju löjligt! Bättre hålla sig i sitt skyddade Sverige då isåfall...
Jag har också mina fördomar. Jag skulle aldrig någonsin i mitt liv sätta min fot i Thailand bara för all prostitution där och bl annat alla äckliga svenska gubbar som åker dit och köper. sett för många dokumentärer
vad jag menade var att tycker du inte om vissa saker så åk någon annanstans....
Här är mitt hem och jag ser inte detta iallfall. Det man inte ser har man inte ont av heter det ju.... jag har hört av mina släktingar som varit där att man kan se det överallt. vet inte om detta stämmer och vill inte veta heller,
I Amsterdam är det likadant. De stod som skyltdockor i skyltfönstren. Vilken hemsk värld vi lever i....
Nog dags att starta en ny tråd om detta för nu är vi väldigt of topic...
Finns inget vackrare än böneutropen....