Störande böneutrop!
Jag undrar hur du kan anse böneutropen störande innan de ens börjat?
Jag undrar hur du kan anse böneutropen störande innan de ens börjat?
tvivlar på att du hört Adhan då du tycker det är ylande!
Åk inte dit då om du inte trivs Precis som ingen tvingar dig att bo nära en moské i Sverige
Något vackrare får man leta länge efter !
Aha, det jag uppfattar som " ett sabla oljud" är för mig något som förstör eller sabboterar min dag. Men du kanske tycker om att ha "sabla oljud" omkring dig, särkilt på semesten.
Varför kan inte du ta och lyssna på mp3 de minuter det pågår? Och varför en sån taskig attityd gällande det hela, har du på något sätt fått för dig att man måste förnedra eller kränka andra för att få ut sina åsikter?
ah, jag uppfattade det som att du skrev att det var "ett sabla oljud" och som sagt skulle jag bli "tvingad" att lyssna på "ett sabla oljud" under min semester skulle jag vantrivas.
har varit förkyld i 3 år så jag är van faktiskt, känns inte så illa längre som det gjorde innan...tänkvärt va?
Aha, så du tar ut din osäkerhet inför religioner på adhans böneutrop? Jag tror nog faktiskt inte att du störts av själv "oljudet" utan varför ljudet finns där. När du öppnar dina sinnen och börjar acceptera andras levnadssätt kommer du trivas med alla ljud omkring dig också du har ju trots allt inget med att göra vad jag har för religion eller vad din granne har för religion...
Jag läser bara inlägg som riktas till mig, inte de andra.
Så med andra ord vill du isolera dina barn från religion eftersom du inte vill tro på dem? Är det inte ganska elakt? Om du störs av religiösa människor eller ljud så tycker jag att du ska ta och flytta ut i skogen där ni kan leva ensamma med tomma sinnen (anser att man är tom om man inte har något att tro på eller om man inte tror). Du/Ni är ytterst få som vill isolera er från andra människor pga vad de tror på så ni kan säkert hitta ngnstans att leva där vi inte finns.
Jag skulle vilja påstå motsatsen, att vara icketroende påverkar människor negativt då de vill isolera sig med sin trångsynthet.
ja vi kan ge oss. Vill bara påpeka att jag inte gå omrking och dömer knarkare utifrån hur de valt att leva sitt liv. Även om jag inte vill ha knarkare i barnens närhet yttrar jag inte det och låter dem leva som de vill.
Jag svarade att jag enbart läser de inlägg som riktades mot mig eftersom du skrev ngt om att du påpekade att du skrivit ngt i inlägg efter inlägg.