Kan inte lita på mamma
Anonym till hänsyn av lilla mor.
Blir så arg på min mamma!!!
Jag kan verkligen inte lita på henne. För ett par dagar sedan berätta vi nyheten för henne att hon skulle bli mormor igen. (Syrran har två sen innan) Naturligtvis blev hon jätteglad och det visste jag ju. Men jag sa till henne att hon abslout inte fick säga till någon eftersom hon var den första vi berättat för. Hon LOVADE ju självklart att hon inte skulle säga något.
Men eftersom jag vet att hon sa till mig när syrran väntade sitt andra så hade jag redan förberett mig på att hon inte skulle kunna hålla tyst. Därför hade jag redan berättat det för min syster. För jag visste att mamma inte kunde vara tyst. ( ja jag vet, jag ljög själv för min mamma.)
Och mycket riktigt.... dagen efter när jag pratde med syrran så frågade jag om mamma hade sagt något, och det hade hon ju så klart. Tur att jag hade berättat för syrran först.
Men fast jag visste att mamma skulle säga det så blev jag sur och arg i alla fall. Om inte annat så belv jag hemskt sårad. jag älskar självklart min mamma och skulle för allt i världen inte vilja vara utan henne. Men ibland är hon bara så korkad!!!
Dessutom är det inte första gången för så fort jag yppar något så måste hon direkt skvallra till syrran. Fattar inte varför hon gör det hela tiden.
Säger bara en sak: MAMMOR! (och nu ska jag bli mamma själv. Hjälp )