• Anonym

jenna jameson

vad är det för speciellt med henne? hon är inte ens snygg tycker jag.
    gör hon bra filmer eller?

• Svar på tråden jenna jameson
  • Anonym

En gång i tiden har hon väl varit ganska snygg tror jag. =) Nu ser hon ju ut som ett freak!

• målvakten

hon var snygg en gång i tiden nu e hon bara trasig.

inte för att ja känner till henne värst. vet vem hon är å hur hon har sett ut osv.

• Anonym

ELLER, men det är bara eller...så kan det vara så, att alla tycker OLIKA. Och det kan vara därför det finns så många olika typer av porrfilmer och stjärnor så man bara kan välja och vraka. Så du är ju inte illa tvungen att titta på henne...det skulle nog kunna vara så

• TdF

Läs hennes självbiografi om ni är nyfikna. I o f s säger den inte så mycket om människan Jenna tycker jag. Men kanske lite om varför hon hamnade i branschen och hur hon ser på det hela. Nu verkar hon dock ha spårat ur om man jämför med slutet på boken då allt verkade ha ordnat sig till det bättre.

• Geerth

Tjah... hvis man ser hendes film er det jo ikke vigtigt, hvordan hun ser ud idag. Det vigtige er vel, hvordan hun så ud då. ^^

• Miss Emelie

har sett nån film med henne,. eller mer en dokumentär där de visade hennes filmer, och så speciellt vart det inte. som alla andra i porrfilmer typ.

• Njorun

Jag tycker förvisso att hon är snygg, eller var. Hon hade sin stora period mellan typ 25-30, tycker inte hon var något märkvärdig i unga år och idag ser hon inte heller så rolig ut.

Annars gör hon bra filmer, d.v.s. spelar bra (=ser ut att gilla det hon gör även när inte kameran fokuserar på henne). Eftersom hon är på toppen av branschen och enbart deltar i högbudget film, är det oftast proffsigt filmade med snygga miljöer. Vilket jag tycker är ett STORT plus. De bästa filmerna med Jenna är om du frågar mig de som gjordes i ClubJennas tidiga år, filmerna innan ClubJenna har ganska mycket 80-tals influenser med allt vad det innebär av avtändande miljöer, håriga muttor och snedkukade/småkukade män. De som kom i slutet av ClubJenna, då bolaget fortfarande var hennes eget, är lite för mycket Justin Sterling över, vilket är JÄVLIGT avtändande, Jenna knullandes lik och orcher är faktiskt ingen höjdare.

Så kort kan man väl säga en snygg tjej, en duktig skådis, men kanske inte så mycket mer.... 

Ang hennes bok är den helt klart läsvärd…

Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
  • Athema

Har bara sett henne i en film och tyckte inte hon såg speciell ut på något sätt.
    Den filmen jag såg var inte särskligt bra heller dessutom :(
    Jobbigt att titta på för att dom bytte bilder från det ena till det andra. Wicked eller nå sånt tror jag filmen hette.

• Njorun
    Athema

Det låter som du sett en av de senaste ClubJenna filmerna där är det ett extremt hoppande mellan olika scener och vinklar störande som faaan. :)
    Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
  • Gung Ho
    Geerth skrev 2008-07-29 17:22:37 följande:
    Tjah... hvis man ser hendes film er det jo ikke vigtigt, hvordan hun ser ud idag. Det vigtige er vel, hvordan hun så ud då. ^^
    Uppumpad porrblondin?

*uäck*
Svar på tråden jenna jameson