• Njorun

jenna jameson

Jag tycker förvisso att hon är snygg, eller var. Hon hade sin stora period mellan typ 25-30, tycker inte hon var något märkvärdig i unga år och idag ser hon inte heller så rolig ut.

Annars gör hon bra filmer, d.v.s. spelar bra (=ser ut att gilla det hon gör även när inte kameran fokuserar på henne). Eftersom hon är på toppen av branschen och enbart deltar i högbudget film, är det oftast proffsigt filmade med snygga miljöer. Vilket jag tycker är ett STORT plus. De bästa filmerna med Jenna är om du frågar mig de som gjordes i ClubJennas tidiga år, filmerna innan ClubJenna har ganska mycket 80-tals influenser med allt vad det innebär av avtändande miljöer, håriga muttor och snedkukade/småkukade män. De som kom i slutet av ClubJenna, då bolaget fortfarande var hennes eget, är lite för mycket Justin Sterling över, vilket är JÄVLIGT avtändande, Jenna knullandes lik och orcher är faktiskt ingen höjdare.

Så kort kan man väl säga en snygg tjej, en duktig skådis, men kanske inte så mycket mer.... 

Ang hennes bok är den helt klart läsvärd…

Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
  • Njorun
    Athema

Det låter som du sett en av de senaste ClubJenna filmerna där är det ett extremt hoppande mellan olika scener och vinklar störande som faaan. :)
    Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
Svar på tråden jenna jameson