Inlägg från: Anonym (Ida) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ida)

Smisk

Jag tycker att skulle vara helskämmigt att få smisk av min man. Samtidigt verkar tanken upphetsande på mig och jag skäms över det också. Pratade med en väninina om detta och hon sa hon skulle anmäla sin kille om nåt sånt hände. Jag har tidigare hört talas från min mamma om en avlägsen släkting som hade fått smisk av sin man för att hon uppträtt slampigt på en dans och hon hade fått fått hämta in björkriset själv. Tyckte det verkade hemskt då jag var var liten flicka, men nu är det liksom upphetsande. Vet inte hur min man skulle reagera om jag bad honom ge mig smisk. Någon annan som funderar som jag?

• Svar på tråden Smisk
  • Anonym (Ida)
    saan78 skrev 2008-07-30 14:37:13 följande:
    Anonym (Ida) skrev 2008-07-30 13:41:59 följande:
    mja, kanske delvis. jag får ju smisk av min man och både tycker om det och inte tycker om det. tycker om det för att det är upphetsande innan och känns bra efter. tycker inte om det för att jag på något sätt tycker det är lite pinsamt och för att det gör ont.att be om att få smisk är ännu mer skämsigt än att få det.smisk är fö nästan det enda av bdsm "aktiviteter" som jag kan skämmas för att jag deltar i. det är ofta en helt annan känsla än vad som är förknippat med kedjor, piskor, läder ody.
    Vet inte hur jag skall förklara för min man hur jag känner. Han är ju jättesnäll. Han kanske bara tycker jag är knäpp. Det känns ju lite pinsamt att få smisk och sedan känna att gör ont. Sedan känner jag samttidigt att jag skulle tända på att få gå ut och hämta björkris som sedan jag skulle på smisk av. Jag tänder inte heller på att bli bunden eller något sådant.
  • Anonym (Ida)
    Anonym skrev 2008-07-30 15:24:51 följande:
    Fårstår dig exakt TS. Vågar inte heller säga till mig sambo. För han är inte alls sån. Och precis som du säger. att det sen gör ont och att man nog kommer skämmas oxå.Jag gillar tanken på hur det är innan själva smisket. typ som samtalet om " nu var du olydig och då vet du".... så jag tänder nog mest på förberedelsen av att få smisk eller att se nån annan få det.Vi har varit ihop i 4 år snart och väntar vårt första barn.
    Tänker också i banerna som du att jag varit flörtig eller slarvig och då säger mannen att det måste bli ett straff. För mig är nog det upphetsande att han liksom skulle bestämma över mig när det händer. Sen vill jag ha vanligt sex och han är öm och mjuk mot mig. Smisket skulle vara bara en del av inledning. Nu skäms jag bara över att jag tänker så. Att få smisk på stjärten och det bara skulle göra ont, Har du aldrig vågat prata med din kille om det? Jag tycker det skulle vara så pinsamt
  • Anonym (Ida)
    saan78 skrev 2008-07-31 07:24:13 följande:
    "smisksidan" finns det en sida som heter. där finns lite bra o mycket dåligt. man får snabbläsa och sortera bort sådant som handlar om barn/ungdommar som får smisk av lärare/föräldrar ody (om man nu inte går igång på det). har inte den exakta adressen men den brukar komma rätt långt upp bland resultaten om man googlar på smisksidan+noveller, ligger på geocities.
    Tack Saan.Hittade sidan. Måste bara hitta på hur jag skall föra det på tal med min man. Det känns bara så pinsamt att be om att få smisk. Sedan också om det blir för mycket
  • Anonym (Ida)
    saan78 skrev 2008-07-31 09:08:56 följande:
    Anonym (Ida) skrev 2008-07-31 08:40:01 följande:
    kanske be om det när ni har sex? är man riktigt kåt kan man ju skylla på att man inte riktigt vet vad man sagt om det blir dåligt, blir det bra kan man ju berätta hur mycket man gillade det efteråt:)att tycka det är pinsamt att be om smisk tror jag inte går göra så mycket åt, kanske är det tom en ganska viktig del av det hela?jag har varit slavinna i 15 år, maken vetprecis vad jag tycker och vill men ändå tycker jag det är pinsamt.
    Saan, Bra idé att be om det vid sex. Blir nog mindre pinsamt då. Tycker det är hemskt att jag plötsligt tänder på att dominerad. Har aldrig tänkt mig in i situationen att vara slavinna, men läste på en länkarna på om tjej som också var det. Konstigt jag är ju jurist och har kompisar som är biträde åt tjejer som ofrivilligt fått stryk och blivit misshandlade
  • Anonym (Ida)
    saan78 skrev 2008-07-31 10:06:23 följande:
    Anonym (Ida) skrev 2008-07-31 09:40:16 följande:
    tja, du är ju inte direkt ensam om att ha problem med att acceptera och få ihop det här med resten av din personlighet. det finns ju en numera lååång tråd här om ungefär sådana rollproblem:)
    Saan
    Fattar det rent intelektuellt alltså. Men det känns skämmigt och pinsamt att vara undergiven och få smisk, samtidigt som det tycks locka mig. Vara slavinna och bli beordrad av min är ny tankegång för mig. Lider ju samtidigt med de tjejer som säljs som slavar.
  • Anonym (Ida)
    saan78 skrev 2008-07-31 09:08:56 följande:
    Anonym (Ida) skrev 2008-07-31 08:40:01 följande:
    kanske be om det när ni har sex? är man riktigt kåt kan man ju skylla på att man inte riktigt vet vad man sagt om det blir dåligt, blir det bra kan man ju berätta hur mycket man gillade det efteråt:)att tycka det är pinsamt att be om smisk tror jag inte går göra så mycket åt, kanske är det tom en ganska viktig del av det hela?jag har varit slavinna i 15 år, maken vetprecis vad jag tycker och vill men ändå tycker jag det är pinsamt.
    Jag tog upp saken med min man i går. Hem blev först lite omtumlad men förstod att jag ville bli dominerad. Vi kollade in lite på nätet tillsammans. Sen fick jag smisk för att jag tittat på oanständiga sidor. Kändes pinsamt och skämmigt att ta av sig och få smisk, men efter kom det en underbar känsla
Svar på tråden Smisk