Inlägg från: Anonym (Helt ny :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Helt ny :))

Smisk

Anonym (Nr1) skrev 2008-07-31 08:07:43 följande:

Fel ordval kanske, men bestämd/sträng/visa missnöje är kanske ett bättre ord. Han har lite svårt för att bygga upp stämningen med instruktioner kan man säga.
    Åh det vill jag att min man ska lära sig- precis det: bygga upp stämningen med att strängt säga varför jag ska få smisk och sedan mycket bestämt säga åt mig hur jag ska ta emot det...
    Oj, det här tänkande blir jag vansinnigt upphetsad av :D

Anonym (Nr1) skrev 2008-07-31 09:28:10 följande:

Anonym (Helt ny :)) skrev 2008-07-31 08:42:17 följande:
    Du är inte ensam, fastän allt värker sen igår kan jag inte låta bli att bli sugen igen *Nr1 slampa*
    Jag fick mig några hårda daskar innan jobbet i morse....suck så skönt det känns.... ;)

Men en fråga bara.

Något som jag VERKLIGEN tycker är skämmigt är att jag vet mycket väl att det måste höras i hela hyreshuset när jag får smisk. Jag försöker att inte låta något- men själva handsmiskljudet är ju jättehögt och fortplantas med all säkerhet långt i både trapphus och ut på gården....

Hur tänker ni andra som smiskar/får smisk? Tänk om grannarna ringer bovärden... (som jag känner!!!)

Ska vi använda något annat än handen som är tystare? Vad är bra då?

Svar på #35

Björkris alltså.

Är det jättehemskt? Fast jag skulle gärna bli utskickad att plocka förstås...
Svar på tråden Smisk