Inlägg från: Browneyedgirl1 |Visa alla inlägg
  • Browneyedgirl1

Blåmärken

Hejsan!
    Tänkte bara kolla om det är någon som känner igen sig. Har vart hos läkaren då jag haft problem med stress och känt mig hängig. Nu är det så att jag har en massa blåmärken både stora och små på benen. Vet inte om jag får det lätt eller om det kanske kan bero på något. Blöder massor under mens och funderar på järn eller vitamin brist då jag knappt äter frukt om dagarna eller kött, hua måste bli bättre. Ska få provsvar imorgon men kan inte sluta fundera på det. Har fått barn tätt nu och den yngsta är 1 år, kan graviditeten ha ställt till det innan kanske?
    Ville bara spekulera...hoppas någon kan lugna mig !

MVH // Browneyedgirl

• Svar på tråden Blåmärken
  • Browneyedgirl1

Ingen som har tid eller lust....

• Browneyedgirl1

Ja jag hoppas det är så. Man tänker att man vill att det ska vara något enkelt men tanken på allvarligare sjukdommar finns där. Speciellt som mamma är man livrädd för det. Tack för svaret =)

• Browneyedgirl1

Vad skönt att höra, ohh vad skönt att höra. Ja kanske är det jag som är lite nojjig. Men du vet man plussar ihop att man vart trött och seg med att det ska vara något. Jag vet att sambon säger att i perioder så har jag gnällt över att jag haft en massa blåmärken, så till och från massor ibland inget. Tack så oerhört mycket för det lugnande svaret.  Vet ju att jag har mag katarr och problem med stress och så och äter dåligt, är säkert inget farligt.

• Browneyedgirl1

*hihi* ja så är det alla gånger, nja jag tror visserligen inte att blåmärken kan ha med ´magkatarr att göra men stress försämrar ju vissa funktioner hos kroppen, kanske man lättare får det då, nja kanske, spekulerar lite =)
    Ska kasta mig i soffan och andas 10 gånger och lugna mig. Kan dimpa in imorgon och meddela vad det var!
    Ha en skön kväll.

• Browneyedgirl1

Nu har läkaren ringt. Dom har testat för sköldkörteln, ämnesomsättning, järn folsyra och lite gott och blandat. Dom kunde inte se något avvikande på proverna. Angående blåmärkerna så skulle jag kolla om dom försvann och om dom inte gjorde det skulle jag ringa igen för fler tester. Jag fick ju panik ryck igår och trodde jag fått blodcancer, men då borde dom väl sett något avvikande på testerna eller hur fungerar det?

Svar på tråden Blåmärken