Inlägg från: stinamaria |Visa alla inlägg
  • stinamaria

Blåmärken

Jag har alltid blåmärken på benen, både stora och små. Ibland även på armarna. Har absolut ingen aning om vad de kommer ifrån, jag kan vakna upp med nya
    Men jag antar att jag bara har lätt att få blåmärken. Har aldrig ens tänkt tanken på att det kan bero på något annat.

• stinamaria
    Browneyedgirl1 skrev 2008-07-30 18:54:52 följande:
    Vad skönt att höra, ohh vad skönt att höra. Ja kanske är det jag som är lite nojjig. Men du vet man plussar ihop att man vart trött och seg med att det ska vara något. Jag vet att sambon säger att i perioder så har jag gnällt över att jag haft en massa blåmärken, så till och från massor ibland inget. Tack så oerhört mycket för det lugnande svaret.  Vet ju att jag har mag katarr och problem med stress och så och äter dåligt, är säkert inget farligt.
    Hmm, jag har oxå problem med stress och magkatarr. Men kan blåmärken ha med sånt att göra?
    Jag tror nog att jag med rör mig mycket när jag sover. Jag har vaknat upp med en stukad fot och sånt med
  • stinamaria
    Browneyedgirl1 skrev 2008-07-30 19:02:20 följande:
    *hihi* ja så är det alla gånger, nja jag tror visserligen inte att blåmärken kan ha med ´magkatarr att göra men stress försämrar ju vissa funktioner hos kroppen, kanske man lättare får det då, nja kanske, spekulerar lite =)Ska kasta mig i soffan och andas 10 gånger och lugna mig. Kan dimpa in imorgon och meddela vad det var!Ha en skön kväll.
    Okej. Ja, ta det lugnt du. I morgon får du ju svar så du behöver ju inte oroa dig nu. Det är säkert inget fel. Vissa får nog bara blåmärken lättare än andra. Ja, hör gärna av dig i morgon när du fått svar!
    Detsamma!
Svar på tråden Blåmärken