• LenaK

Vad hade ni gjort? (Utvik)

Jag kan förstå din tveksamhet; du är sugen, din sambo vill inte. Men jag tror du tjänar på att respektera din sambo i det här läget. Det kan faktiskt paja allt om du gör det....för de kommer användas som runkbilder...så jag förstår honom.
    Mitt råd: Avstå. Familjen är viktigare!!!!!
    Lev på att du fick erbjudandet istället! Vilken komplimang!!! Sen tycker jag att du ska vara lite glad att han inte vill att du ska vara runkobjekt....
    Lycka till hur du än gör!

• LenaK

Bekräftelsen på att du är attraktiv har du ju redan fått....annars hade du ju inte fått erbjudandet!!

• LenaK

Wellah: Du skriver "vet inga karlar som runkar till slitz och liknande herrtidningar, runkar dom så gör dom det till PORR... inte nån hertidning"

Tror du verkligen du _vet_ vilka som gör det och inte???
    Jag är helt övertygad om att det finns många killar som tänder mer på (och därför hellre runkar till) Slitz/Café-bilder än gynekologbilder ur porrtidningar.

Ts: Dömer absolut ingen som viker ut sig men man bör nog va medveten om att det blir runkbilder. Fast i det här fallet känns det som relationen med din sambo har massor att vinna på att du inte viker ut sig.
    Som sagt: Du har ju redan fått bekräftelsen på att du är vacker. Annars hade du aldrig fått erbjudandet. Sug på den!!

Svar på tråden Vad hade ni gjort? (Utvik)