• soffys

Coola förlovningsringar????

Tipas på annorlunda, coola förlovningsringar helst blandat vitt o rött guld o behöver absolut inte va svindyrt design =)

• Svar på tråden Coola förlovningsringar????
  • soffys

Tack =) Fler förslag???? =)

• 1 och 1 är 3

Rita dina egna, de har vi gjort! Samla ihop allt gammalt guld ni har hemma. Kanske fråga föräldrar/morföräldrar om dom har npgot att sponsra med. Knalla sen igäv till guldsmeden. Jag hittade en guldsmed som tog 3500 för arbetet. å våra ringar e värderade till ca 35000... så man kan komma ganska billigt undan även om man vill ha egen design

• soffys

Tack =) jätte bra tips =) Fler =)

• evani

oooo, jag var inne på en sida för ett tag sen... nu måste jag bara försöka komma på adressen igen, Återkommer så fort jag fått fart få hjärnfabriken :)

• evani
    Svar på #7
    evani skrev 2008-07-31 18:49:05 följande:
    oooo, jag var inne på en sida för ett tag sen... nu måste jag bara försöka komma på adressen igen, Återkommer så fort jag fått fart få hjärnfabriken :)
    nu har jag hittat sidan...
    www.lovedign.se
    lycka till med ringarna
  • evani
    evani skrev 2008-07-31 19:14:26 följande:
    Svar på #7
    nu har jag hittat sidan...www.lovedign.selycka till med ringarna
    jag kan ju åtminstonne stava rätt om jag ska försöka hjälpa till...
    www.lovedsign.se ska det vara inget annat
  • soffys

Söta ni e!!!
    Letar lite efter en ring som e i delar min sambo säger att han har sett en ring men kommer inte ihåg vart som ska va i delar som ett pussel av nått slag...... nån som sett en sån?? =)

• 1 och 1 är 3
    soffys skrev 2008-07-31 22:16:46 följande:
    Söta ni e!!! Letar lite efter en ring som e i delar min sambo säger att han har sett en ring men kommer inte ihåg vart som ska va i delar som ett pussel av nått slag...... nån som sett en sån?? =)
    E de dessa du menar?

http://www.georgjensen.com/English/Collections.aspx

Priset ligget typ runt 7000 DELEN..... svindyrt, men så brukar de ju va med design...
  • soffys

Åååååå det ser ut som dem han beskrev =) Fan tack!!!!! Vilken koll du har hur hitta du dem??? =) TACK!!!

• soffys

Om de e 7000 delen kanske man kan ta dem t nån som gör ringar o fuska lite =)

• 1 och 1 är 3
    soffys skrev 2008-08-01 08:57:13 följande:
    Åååååå det ser ut som dem han beskrev =) Fan tack!!!!! Vilken koll du har hur hitta du dem??? =) TACK!!!
    soffys skrev 2008-08-01 08:58:24 följande:
    Om de e 7000 delen kanske man kan ta dem t nån som gör ringar o fuska lite =)
    Vi tittade själv på dom, därför visste jag.... men vi tyckte de va lite för dyrt, guldsmeden som gjort våra ville inte ge sej på att göra sånna.... plus att vi kom fram till att ritar man själv så finns det INGEN annan som har likadana
  • Kajak

Om ni tycker om tungsten så kolla gärna på www.ajz.se

Dom har många fina ringar.
    Du kan även maila o kolla om man göra småändringar på ringen som finns på deras hemsida tex borsta ring eller delvis borsta...
    jaa du kan nog kolla o fråga.

Hörde att dom är trevliga o väldig välbemött även i mail.

Svar på tråden Coola förlovningsringar????