Coola förlovningsringar????
Tipas på annorlunda, coola förlovningsringar helst blandat vitt o rött guld o behöver absolut inte va svindyrt design =)
Tipas på annorlunda, coola förlovningsringar helst blandat vitt o rött guld o behöver absolut inte va svindyrt design =)
www.vigselbutiken.se/ här har jag hittat några jag själv skulle kunna tänka mig.
Tack =) Fler förslag???? =)
Rita dina egna, de har vi gjort! Samla ihop allt gammalt guld ni har hemma. Kanske fråga föräldrar/morföräldrar om dom har npgot att sponsra med. Knalla sen igäv till guldsmeden. Jag hittade en guldsmed som tog 3500 för arbetet. å våra ringar e värderade till ca 35000... så man kan komma ganska billigt undan även om man vill ha egen design
Tack =) jätte bra tips =) Fler =)
www.jempguld.se
Kanske kan vara en sida`?
oooo, jag var inne på en sida för ett tag sen... nu måste jag bara försöka komma på adressen igen, Återkommer så fort jag fått fart få hjärnfabriken :)
vi köpte från www.tcol.se
Söta ni e!!!
Letar lite efter en ring som e i delar min sambo säger att han har sett en ring men kommer inte ihåg vart som ska va i delar som ett pussel av nått slag...... nån som sett en sån?? =)
Åååååå det ser ut som dem han beskrev =) Fan tack!!!!! Vilken koll du har hur hitta du dem??? =) TACK!!!
Om de e 7000 delen kanske man kan ta dem t nån som gör ringar o fuska lite =)
Om ni tycker om tungsten så kolla gärna på www.ajz.se
Dom har många fina ringar.
Du kan även maila o kolla om man göra småändringar på ringen som finns på deras hemsida tex borsta ring eller delvis borsta...
jaa du kan nog kolla o fråga.
Hörde att dom är trevliga o väldig välbemött även i mail.
Kolla in www.23karat.se, snygga egen designade ringar till bra pris
Aaaa www.24karat.se skall det vara