skulle du kunna tatuera in din pojk/flickväns namn ?
Jag har planer på att tatuera in min sambos namn på kroppen.j
Skulle du kunna göra det? motivera gärna din röst oavsett röst
Jag har planer på att tatuera in min sambos namn på kroppen.j
Skulle du kunna göra det? motivera gärna din röst oavsett röst
ja, och skulle det någonsin ta slut skulle jag inte bry mig eftersom han spelat en så stor roll i mitt liv.
Nej det skulle jag inte göra. Barnens namn däremot, de kommer ju alltid att vara mina barn oavsett vad som händer! Sambon och jag kanske inte är ihop för livet, man vet aldrig, man kan dö också. Hade varit hemskt om jag haft min förra sambos namn intatuerat nu t ex!
jag har gjort de.. fast vi är ju gifta kanske är annorlunda..aq
Om jag någon gång bestämmer mig för att tatuera mig kan jag tänka mig det jag. Vi det här laget är jag säker på att jag vill leva med min sambo till slutet. Fast jag tycker nog att bild av något är mer relevant att tatuera än en text!
min man fick sin initial under ungarnas - går att gadda över - annars får nästa unge heta ngt på G
Alla ni som hela tiden skriver att det kommer ta slut en vacker dag och vad gör man då med en tatuering..Ja man kan faktiskt göra om den,ta bort den(även om det kostar mycket och blir ett fult ärr) eller bara låta den vara kvar...Vänder ni era x ryggen till och blir som främlingar när det tar slut? Det låter som att då är den personen kastad på soptippen för eran del och redan förbrukad...MEN man kan faktiskt ha en partner som har betytt/betyder mycket i ens liv och har hjälpt till att forma den man blivit..Jag kommer absolut låta min sambons namn vara kvar som det är om det tar slut en dag...
Lev i nuet och tänk inte för mycket på saker och ting!
Nej. Vill inte ha några fula tatueringar alls.
Vi ska tatuera in första bokstaven i våra namn, anledningen till det är att: vad som en händer så kommer vi alltid vara bundna till varandra, vi kommer alltid känna kärlek till varandra pga våra gemensamma barn. Om vi nu skulle vilja ta bort dom i efterhand så är det lättare att tatuera över en bokstav än ett helt namn.