• Heisan

La Lola skrev 2008-07-31 21:10:07 följande:

Men så länge det inte blixtrar så är det ju lugnt. Åska är ju inte farligt.
    Fast utan blixt ingen åska....
  • Heisan

La Lola skrev 2008-07-31 21:15:37 följande:

Öh.....okej....o det jag hör på himlen ibland som mullrar utan att det blixtrar är?.....Gud som fiser?
    Där var du rolig Nej men alla blixtar går inte nedåt, en del går snett mellan molnen o syns bara som ett svagt ljussken...En del blir bara klot.
    Åskan är ju ljudet som den elektriska urladdningen genererar
  • Heisan

Jag brukar gå efter håret på mina armar-om det ställer sig-o jag får gåshud o om det pirrar i tinningarna-gör det det så är åskan väldigt nära.. Då drar jag ut allt.

• Heisan
    Heisan skrev 2008-07-31 21:34:47 följande:
    Jag brukar gå efter håret på mina armar-om det ställer sig-o jag får gåshud o om det pirrar i tinningarna-gör det det så är åskan väldigt nära.. Då drar jag ut allt.
    Fast det är mindre skönt..
  • Heisan
    NoXigen skrev 2008-07-31 21:46:38 följande:
    Här finns en fegis som sitter med java programet stormvue och kollar blixt nerslag inslag och utslag slaviskt vidminsta lilla fis om att åska e på g.Sen när ja märker på min lilla karta att det kommer närmare är det jag som imiterar en fiskpinne under täcket och me nosen min stackars sambos (Myzteria26) armhåla något panikig
    Nämen*klappar på huvudet* Åska som är så härligt o vackert
  • Heisan
    NoXigen skrev 2008-07-31 21:53:22 följande:
    o.o galna människa farligt och den är ute efter mig ...seriöst asså
    Paranoid åskfobi-ny diagnos... Då mådde du väl extra dåligt över de två stackarna som körde fyrhjuling o tog skydd för regnet...
Svar på tråden duscha när det åskar