Anonym (Bullen) skrev 2008-08-01 01:49:22 följande:
Jag mår så dåligt av min "bullfitta" (kraftiga venusberg)! Vet någon om man kan träna bort den? Eller om den blir mindre om man kanske går ner mycket och snabbt i vikt? För jag vill verkligen inte se ut så här mer! Som tur är har jag iallafall en man som älskar mig precis som jag är, men det spelar ingen roll så länge jag själv inte kan älska mig som jag är idag.Jag vet att det finns dom som tycker det är äckligt och dom som tycker det är sexigt, men det är INTE frågan nu!Utan om man kan ta bort den på något sätt? Snälla hjälp mig!Jag blir så ledsen!
Hej du! Vet hur du lider för jag har haft "bullfitta". För cirka 7 år sedan gjorde jag fettsugning och det är det bästa jag gjort! Nu kan jag äntligen gå med kjol utan att tänka på att det sticker ut någonting!!
När jag gjorde det va det nog inte så vanligt som det är idag. Jag betalade 10 000 kr i Sthlm. Om du är överviktig så kanske det kan vara bra att gå ner i vikt först, men är inte säker om det är ett krav. Man blir ju lite smalare där också när man går ner, men den gick i alla fall inte bort helt för mig fastän jag blev smal.
Jag gick i tankarna att jag måste knacka ner benet också för jag trodde att det va det i kombination med fettet som gjorde den så. Men nu är det bra, står ut pyttelite kanske, men inget som stör!!
Efter op måste man gå med gördel som trycker in i flera veckor, dag som natt. Lite jobbigt för jag gjorde det på sommaren. Men om man gör det på höst eller vinter är det ju bättre.
För mig blev det en helomvändning i mitt liv. Kunde inte tänka på nåt annat innnan op och nu mår jag bra (förutom andra problem nu då

)
Stort lycka till!! Kram A