• Anonym (Bullen)

Kan man på någotvis få bort en "bullfitta"? (Kraftigt venusberg.)

Jag mår så dåligt av min "bullfitta" (kraftiga venusberg)! Vet någon om man kan träna bort den? Eller om den blir mindre om man kanske går ner mycket och snabbt i vikt? För jag vill verkligen inte se ut så här mer!

Som tur är har jag iallafall en man som älskar mig precis som jag är, men det spelar ingen roll så länge jag själv inte kan älska mig som jag är idag.

Jag vet att det finns dom som tycker det är äckligt och dom som tycker det är sexigt, men det är INTE frågan nu!
    Utan om man kan ta bort den på något sätt? Snälla hjälp mig!

Jag blir så ledsen!

• Svar på tråden Kan man på någotvis få bort en "bullfitta"? (Kraftigt venusberg.)
  • Anonym (V6)

Har en bullfitta och har väl stört mig på att den är fetare mot andras mus och att det putar under vissa kläder. Sökte på "fettsugning av venusberg" och sa till sambon att det går att fettsuga musen.

"Det vill inte jag att du gör, jag tycker den är skön"

Läste någon sida från Passagen om en tjej som ville fettsuga och killar som svarade NEJ! Frågade sen sambon om det verkligen är skönare att ha sex med en tjej med bullfitta och han svarade "Ja, det är en helt annan, SKÖN njutning"

Acceptera det du har och lyssna på din man och ta åt dig av att han gillar dig som du är!

• Kimma72

Tycker du ska söka hjälp för dina psykologiska komplex istället för att fettsuga venusberget. Om du skulle gå ner kraftigt i vikt senare i livet så har du inget fett alls kvar där vilket kommer att ge dig skavsmärtor vid samlag. Fråga vilken tjej som helst som haft anorexia. De har inget fett kvar där och samlag smärtar. Jag talar av egen erfarenhet.

Ett välvt venusberg är kvinnligt, sensuellt och vackert och inget man tar bort.

• Anonym (A)

Hej igen!

Nej fettet kommer inte tillbaka i och med att man tar bort fettcellerna. Skönt att veta!

Jättebra att du ska ner i vikt nu inför din op. Stort lycka till!! Det kan ju hända att du blir nöjd med ditt underliv då, att den minskas. Men för mig var det inte så, den satt där den satt fastän jag vägde 56 kg. Men den va kanske mindre än när jag vägde 65 förstås.

Men tänk vilken kropp du kommer att få efter dina operationer! Först lite mindre bröst och sen bullfittan!! Jag har ju också op brösten (dock till större) och sen underlivet. Nu är jag nöjd. Men några kilon för mycket, men de ska bantas bort när den lilla i magen är född!

Du får jättegärna skriva till mig om du vill ha stöttning. Jag heter Jeninan här på FL.

Kram A

• Anonym (A)

www.plastikkirurggruppen.se/

Min op kostade 10 000 kr men det va för 7 år sedan. Men det verkar kosta det nu också. Dock inget pris på hemsidan för denna fettsugning. Min läkare hette Dr Gabriella Sellaman, finns bild på hemsidan. Hon till höger av tre läkare. Kostar 500 kr för att gå dit o prata med dom och se vad som kan göras! Jag är jättenöjd med henne som läkare. Hon va så rak och enkel. Alla säger bara "nej inte ska du göra det, acceptera dig som du är". Men hon kollade på min bullfitta och sa "ja du har lite överflödigt fett där och vi skulle kunna fettsuga det". Det var så skönt att höra. Visst hon vill ju tjäna pengar men ändå. Jag ville helst göra det direkt men hon övertalade mig att vänta till efter sommaren för att inte behöva gå med svullet underliv på sommaren. Dock blev ju inte mitt underliv svullet...

• Anonym (samma)

Här är en till med samma problem, hatar att se ut så här, säger som några innan här med kläder som inte sitter snyggt, badstranden är ju inte till att tänka på ens än gång.

anonym(A); hjälpte det bara med fettsugning på dig alltså, på mig känns det även som att själva venusberget sticker ut, inte bara fett utan oxå det hårda "benet" under fettet, hopppas du fattar vad jag menar, kanske går att knacka in "berget" på nåt vis?

• Anonym (A)

Anonym (samma) skrev 2008-08-02 17:24:34 följande:

Här är en till med samma problem, hatar att se ut så här, säger som några innan här med kläder som inte sitter snyggt, badstranden är ju inte till att tänka på ens än gång.anonym(A); hjälpte det bara med fettsugning på dig alltså, på mig känns det även som att själva venusberget sticker ut, inte bara fett utan oxå det hårda "benet" under fettet, hopppas du fattar vad jag menar, kanske går att knacka in "berget" på nåt vis?
    Trodde att jag var tvungen att både fettsuga o knacka ner benet, men det visade sig att det hjälpte med bara fettsugning! Vet faktiskt inte om det går att knacka benet. Men det kanske du inte behöver heller. Om jag vore du så skulle jag uppsöka en plastikkirurg och betala ca 500 kr för konsultation, då kan dom ge dig råd.

Visst mitt underliv är väl inte helt o hållet platt nu efter op, men jag kan ha exakt vilka kläder jag vill utan att det syns. Inget äckligt fett när i alla fall!!
  • Anonym

Konstig fråga kanske men hur mycket fett har/hade ni där då? Jag har mellan 5 mm och 1 cm... Tycker min är ganska bullig...
    Sen undrar jag hur det kan påverka hur killen känner det vid sex? Man fettsuger ju inte insidan...

• Anonym (A)
    Anonym skrev 2008-08-02 19:18:54 följande:
    Konstig fråga kanske men hur mycket fett har/hade ni där då? Jag har mellan 5 mm och 1 cm... Tycker min är ganska bullig...Sen undrar jag hur det kan påverka hur killen känner det vid sex? Man fettsuger ju inte insidan...
    hm svårt att säga men nu efter op kanske jag har 5 mm, eller ja jag vet faktiskt inte! Men innan va det en liten bulle och nu är det rakt så att säga.

Nja kanske att vissa killar kan känna skilland, men min gjorde det inte. Jag är ju liksom fortfarande mjuk när nere, inte helt kantig o hård Min kille hade dessutom ingen som hellst talan i detta
  • Anonym (My)

Anonym (A) skrev 2008-08-01 19:36:02 följande:

Anonym (My) skrev 2008-08-01 10:22:47 följande:
    Men du tycker inte att det stör när du har kläder på? syns nåt då? Jag tycket det va en mardröm att ha jassbyxor!!Jättekul att du är nöjd och också din man
    Jag är i och för sig en sån som aldrig har typ jazzbyxor, leggings osv utan klär mig oftare i jeans eller kjolar och klänningar, så det har aldrig varit något problem. Eller så har jag inte haft vett att se det som något problem, vad vet jag.
  • Anonym (Bullen)

Anonym (V6) skrev 2008-08-02 06:35:12 följande:

Har en bullfitta och har väl stört mig på att den är fetare mot andras mus och att det putar under vissa kläder. Sökte på "fettsugning av venusberg" och sa till sambon att det går att fettsuga musen. "Det vill inte jag att du gör, jag tycker den är skön" Läste någon sida från Passagen om en tjej som ville fettsuga och killar som svarade NEJ! Frågade sen sambon om det verkligen är skönare att ha sex med en tjej med bullfitta och han svarade "Ja, det är en helt annan, SKÖN njutning" Acceptera det du har och lyssna på din man och ta åt dig av att han gillar dig som du är!
    Tack! Jätte fint skrivet och du har egentligen helt rätt. Men det här är något jag måste göra för det är jag själv som inte tycker om det ett dugg. Och pga. den så begränsas mitt liv och då tycker inte jag det ska vara.

Min man älskar också min bulle, men tyvärr inte jag.
  • Anonym (Bullen)
    Kimma72 skrev 2008-08-02 07:42:52 följande:
    Tycker du ska söka hjälp för dina psykologiska komplex istället för att fettsuga venusberget. Om du skulle gå ner kraftigt i vikt senare i livet så har du inget fett alls kvar där vilket kommer att ge dig skavsmärtor vid samlag. Fråga vilken tjej som helst som haft anorexia. De har inget fett kvar där och samlag smärtar. Jag talar av egen erfarenhet.Ett välvt venusberg är kvinnligt, sensuellt och vackert och inget man tar bort.
    Nej, jag behöver ingen hjälp. Men jag förstår din tanke. Och du har rätt, min man tycker också det är skönare och ha sex men en tjej som har en bullfitta. Men jag behöver ju inte ta bort allt fett så det bara blir ben precis. Lite bara så det inte syns så mycket som det gör nu.
  • Anonym (Bullen)

Anonym (A) skrev 2008-08-02 17:02:50 följande:

Hej igen!Nej fettet kommer inte tillbaka i och med att man tar bort fettcellerna. Skönt att veta!Jättebra att du ska ner i vikt nu inför din op. Stort lycka till!! Det kan ju hända att du blir nöjd med ditt underliv då, att den minskas. Men för mig var det inte så, den satt där den satt fastän jag vägde 56 kg. Men den va kanske mindre än när jag vägde 65 förstås.Men tänk vilken kropp du kommer att få efter dina operationer! Först lite mindre bröst och sen bullfittan!! Jag har ju också op brösten (dock till större) och sen underlivet. Nu är jag nöjd. Men några kilon för mycket, men de ska bantas bort när den lilla i magen är född!Du får jättegärna skriva till mig om du vill ha stöttning. Jag heter Jeninan här på FL.Kram A
    Okej, vad häftigt att det inte kommer tillbaka! Då slipper man ju oroa sig för det iallafall.

Ja, vi får se vad som händer med den när jag går ner dom där kilorna, kanske den blir mindre eller inte alls.
    Det visar sig då. Men jag hoppas det!

Tack för dina svar! Jag hör av mig om det är något. Ha det bra, och vad kul och höra att du är så nöjd! Kram.
  • Anonym (Bullen)

Anonym (A) skrev 2008-08-02 17:10:18 följande:

www.plastikkirurggruppen.se/Min op kostade 10 000 kr men det va för 7 år sedan. Men det verkar kosta det nu också. Dock inget pris på hemsidan för denna fettsugning. Min läkare hette Dr Gabriella Sellaman, finns bild på hemsidan. Hon till höger av tre läkare. Kostar 500 kr för att gå dit o prata med dom och se vad som kan göras! Jag är jättenöjd med henne som läkare. Hon va så rak och enkel. Alla säger bara "nej inte ska du göra det, acceptera dig som du är". Men hon kollade på min bullfitta och sa "ja du har lite överflödigt fett där och vi skulle kunna fettsuga det". Det var så skönt att höra. Visst hon vill ju tjäna pengar men ändå. Jag ville helst göra det direkt men hon övertalade mig att vänta till efter sommaren för att inte behöva gå med svullet underliv på sommaren. Dock blev ju inte mitt underliv svullet...
    Tack så mycket! Jag ska kolla upp den där sidan nu.
  • Anonym (Bullen)

Anonym (samma) skrev 2008-08-02 17:24:34 följande:

Här är en till med samma problem, hatar att se ut så här, säger som några innan här med kläder som inte sitter snyggt, badstranden är ju inte till att tänka på ens än gång.anonym(A); hjälpte det bara med fettsugning på dig alltså, på mig känns det även som att själva venusberget sticker ut, inte bara fett utan oxå det hårda "benet" under fettet, hopppas du fattar vad jag menar, kanske går att knacka in "berget" på nåt vis?
    Jag tror att det bara känns så för många jag pratat med trodde också själva benet behövdes typ slipas ner eller tas bort en bit av. Men det räckte med att fettsuga.

Jag ska först se om den blir mindre av att jag går ner i vikt och om den inte blir det ska jag göra en fettsugning.

Det är der rätta för mig. Tänk och kunna köpa vilka kläder man vill, slippa oroa sig för om den syns och kunna visa sig i bikini på stranden igen. Wow!
  • Anonym (Bullen)
    Anonym skrev 2008-08-02 19:18:54 följande:
    Konstig fråga kanske men hur mycket fett har/hade ni där då? Jag har mellan 5 mm och 1 cm... Tycker min är ganska bullig...Sen undrar jag hur det kan påverka hur killen känner det vid sex? Man fettsuger ju inte insidan...
    Det putar ut VÄLDIGT mycket! Men nu har jag gått upp en del i vikt också så den är större än innan. Men den syns fan under allt och från sidan ser det ut som jag har snopp typ, mindre charmigt kanske? Så min ska bort!
  • Anonym (vad)

allstå jag är nog dum men vad är en bullfitta ???
    har aldrig i mit liv hört det

• Anonym (Bullen)

Anonym (vad) skrev 2008-08-02 22:54:04 följande:

allstå jag är nog dum men vad är en bullfitta ???har aldrig i mit liv hört det
    Det står i TS.

När man har ett kraftigt venusberg, med extra mycket fett på så brukar den puta ut mer än ett "platt". Och många kvinnor som har det tycker inte om det, men sen finns det dom som älskar det, precis som männen. Vissa är galna i det och andra inte.

Så en "bullfitta" är ett kraftigt venusberg.
  • Anonym (V6)
    Anonym (Bullen) skrev 2008-08-02 22:45:00 följande:
    Anonym (V6) skrev 2008-08-02 06:35:12 följande: Tack! Jätte fint skrivet och du har egentligen helt rätt. Men det här är något jag måste göra för det är jag själv som inte tycker om det ett dugg. Och pga. den så begränsas mitt liv och då tycker inte jag det ska vara.Min man älskar också min bulle, men tyvärr inte jag.
    Ja, då är det ju inget snack, man måste trots allt gilla sig själv. Blev lite sugen själv att iaf ta bort lite av bullen, men jag har andra problem jag heller prioriterar då och vill inte lägga dessa pengar. Jag har accepterat att jag ser ut som jag gör.

Lycka till!
Svar på tråden Kan man på någotvis få bort en "bullfitta"? (Kraftigt venusberg.)