Shopping i Köpenhamn
Jag och maken tänkte ta öresundståget över till Köpenhamn i dagarna. Då det var år o dar sen jag shoppade där sist så undrar jag om ni har några guldkorn att dela med er av?
Är främst på jakt efter väskor o snygga jeans.....
Jag och maken tänkte ta öresundståget över till Köpenhamn i dagarna. Då det var år o dar sen jag shoppade där sist så undrar jag om ni har några guldkorn att dela med er av?
Är främst på jakt efter väskor o snygga jeans.....
nja shoppingcentret vid kastrup går tyvärr bort eftersom jag tänkte hålla till i köpenhamn city
eller kan man hoppa av tåget vid shoppingcentret tro? *noll koll*
Ååå Ströget (stavas det så?) är ju sååå underbart mysigt! Där finns ju både små boutiqer och stora varuhus. Hoppas det blir fint väder så ni kan sätta er och ta en öl eller något någonstans!
ja det hoppas vi också.... finns ju så många mysiga fik i köpenhamn. Sitta ute och bara njuta
Vi ska dit i sommar, åh vad jag längtar efter Wienerbröd!!!
vi ska också dit
jag tycker det finns många mysiga butiker på ströget och på parallellgatorna...
Om du vill handla på Fields hoppar du av vid Örestad, Fields ligger till vänster när du kommer upp från tåget. Rakt fram ligger sedan metron som tar dig in till city, ska du tex till Ströget hoppar du av vid Kongens Nytorv. Tänk på att köpa biljett till metron, 17 dkk, har du inte mynt funkar kreditkort. Metron tar bara 10 minuter in till stan, och den är ganska ball, med tanke på att den är förarlös!
Tant Raffa: Om det inte är blöta löv på rälsen... då stannar den inte alls
Muminmy, säg det inte ens! *korsar fingrarna* Hur kul tror du det är på en skala att pendla till jobbet varje dag och vara beroende av den där jäkla metron?!
Tackar för tipsen! Men jag åker nog ända in till Köpenhamn och går på ströget
Söstrarna Greene väl?
Magasin de Norde (eller hur det nu stavas)
Illums
Illums bolighus
Visserligen stora varuhus typ NK men de har så mycket roligt!!
Missa inte erotikmuseét på en tvärgata till Ströget
Kom hem i går från köpenhamn å det är bara så mysigt...
ströget bara älskade jag...
finns hur många gulliga små butiker....
var i köpenhamn ska ni bo eller åker ni bara över dagen???