• Neah

Varför blir jag inte gravid!?

Hej!
    Är i samma sits som du. Vi försöker också få till ett syskon till vår tjej men + på stickan har uteblivit under en lång tid. Vi vet också att det går men det känns lite hopplöst som du skriver.

• Neah

Hej igen!

Som du skriver ser jag mest bara putande magar och andra som skaffar 2:an eller 3:an. Vill så gärna så jag tror jag har det i bakhududet som mal större delen av tidien och det är inte bra. Försöker verkligen koppla av och tänka på annat men det är svårt. JAg hänger gärna med i din tråd på väg mot ett plus!

• Neah

Nix. inget än. Kul att ha någon att prata med som är i samma sits.

• Neah

Fru HH + Petra S. Hej på er! Jag fick barn i juli 06 och tänkte att eftersom 1:an gick på 1:a försöket skulle väl 2:an också gå lätt och smidigt men ikke.

NalleMajan. Ingen aning om de fungerar elelr inte. Nu använder vi ÄL stickor men utan resultat. Är ganska oregelbunden så de ger kanske lite bättre chans.

Glittran. Tack för tipset!

Hej till alla andra

• Neah

Fru HH. Ja det e surt! Usch vad livet e svårt ibland. Skönt att höra att det finns fler, att man inte e ensam med sina tankar och så. Tycker jag iallafall!

• Neah

Hej alla!

Är det någon som har sett TS? Det var ett tag sedan jag skrev ngt här. Skönt är det iallalfall att man inte är ensam om sitt problem och sina tankar. Vi kan ju verkligen lyssna och stötta varandra eftersom vi är i samma sits. Nu skall jag laga middag.

• Neah

Fru HH Klart tråden skall leva vidare! Vi finns ju här.

• Neah

Star light. Kul att se dig igen! Undrade var du tog vägen. Jag har inte haft så mkt tid att titta in i tråden men jag håller mig uppdaterad och skriver när jag skriver.

Kul att vi är ett gäng som kan följas åt!

Svar på tråden Varför blir jag inte gravid!?