Kebab
JAg gillar att äta det hemma, med ris till och vitlökssås är det nästan bättre än det på pizzerian! MUMS!
JAg gillar att äta det hemma, med ris till och vitlökssås är det nästan bättre än det på pizzerian! MUMS!
Själv kör jag lathetsvarianten och köper färdigkryddat. Har även köpt hem kycklingkebab men inte hunnit testa den ännu.
På mitt ena jobb har vi mjölk, yoghurt, pepparmix, chilisås, ketchup, kebabkrydda, tacokrydda, chilipulver och majonäs i vår kebabsås.
I Skåne har de ju ingen riktig kebabsås bara aioli eller salsa fick jag där när jag var nere sist, i Västergötland och här i Skövde *Sveriges pizzatätaste ställe/invånare* har vi många att välja på.
Malia75: Är så stammis på en pizzeria här att han som äger stället ville gifta bort mig med hans kusin (när vi beställer säger vi "En mamma special" *min mamma alltså* "och det vanliga för mig" *En Disco med kebabsås, MYCKET kebabsås* och de vet alla vad vi menar) som iofs. såg helt okej ut och visst var bra på att noppa ögonbryn men han kunde inte svenska alls bra så det sket sig. Annars lovade de *gulliga som de är!* guld och gröna skogar: Jag skulle få jobb, all kebabsås jag kunde äta (lol:D) och lägenhet, bil osv. Men vi blev aldrig släkt, är bara goda vänner, brukar fråga hur alla har det när vi är där och ifall vi varit tex. i Ullared har det blivit så att det är där vi testar allt (har bytt om på deras kontor, sa ju att de var SCHYSSTA) får alltid lite rabatt och konstigt nog blir det alltid där man äter om man är nere.
De är även bra date "kollare". Varje kille jag träffat under tiden jag varit stammis där har jag tagit dit, och en gång varnade de mig för en scumbag... iofs. hade jag redan märkt vilken nolla han var, men de är gulliga och måna om sina kunder (VERKLIGEN! :D)... och min nuvarande pojkvän har de "Godkännt", trots att de blir lite oroliga varje gång han går och gör av med sina mynt vid spelautomaterna *har nog med att göra att mitt ex var spelberoende*.