Inlägg från: Morning Star |Visa alla inlägg
  • Morning Star

ta tillbaka efter otrohet

Min sambo var otrogen mot mig för några månader sedan. Vi har en son på ca 1,9 år. Känslorna som man får när man blivit bedragen går ju knappt att beskriva men jag kände fortfarande att jag älskade min sambo. Med tanke på hur vårat förhållande var just vid de tillfället (inte så bra) och att jag inte ville träffa min son på "halvtid" så valde jag att förlåta. Hon har sagt att hon ångrade sig direkt efteråt och att hon då insåg va hon förlorat. Jag ser på henne att hon mår riktigt dåligt över det hon har gjort och att hon bara vill glömma alltihop så jag tror på henne när hon säger att det aldrig kommer att hända igen. Men jag har inte någon tillit till henne än. Jag känner att den kommer mer och mer för varje dag som går men alltihop har varit skit jobbigt. Det kommer att ta tid att läka. Samtidigt så känner vi båda att vårat förhållande har blivit starkare av detta och faktiskt så har sexet blivit bättre också. Inte för att de va dåligt förut. Skulle jag få välja så skulle jag vilja ha allting ogjort för det har varit ett helvete att ta sig igenom. Jag ångrar dock inte för en sekund att jag har förlåtit min sambo, vårat förhållande växer sig starkare för varje sekund.

Svar på tråden ta tillbaka efter otrohet