• fam sandström

Hur många energi drycker dricker du varje dag?

Själv händer det iblant att jag dricker 1-2 st =)

• Svar på tråden Hur många energi drycker dricker du varje dag?
  • Sesamfrö

En.. Försöker med bara en.. Ibland upp emot 3...

• Beckah82

Inga man blir tjock sam fan av att dricka sånna värre än läsk till och med.

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • fam sandström
    Beckah82 skrev 2008-08-02 12:44:39 följande:
    Blir man ??? Oppps det visste inte jag Hemlis
  • Perfect girlfriend

Inga! Dricker aldrig sådan skit. Det är så äckligt.

• Smurfan 81
    Beckah82 skrev 2008-08-02 12:44:39 följande:
    Jag såg en dokumentär om Anorexia där de pratade om alla dessa Pro-Ana sidor. På de sidorna rekommenderas att dricka sockerfri Red Bull för att få i sig koffein. Nu har jag inte Anorexia och försöker inte banta enligt deras metoder på nåt sätt utan jag dricker Power King för att det är gott och för att jag inte dricker kaffe så det är mitt sätt att få i mig koffein, men jag dricker den sockerfria för att det enligt ViktVäktar inte är några points i de. Så att man blir tjock på energidryck tror jag inte riktigt på faktiskt, i alla fall inte sockerfri! Den med socker i kan man absolut jämföra med läsk!
  • Ronjah

Inga! Sötare, sliskigare dryck får man leta efter

M född 060123 och L född 071220.
  • Beckah82
    Smurfan 81 skrev 2008-08-02 12:51:34 följande:
    Jag såg en dokumentär om Anorexia där de pratade om alla dessa Pro-Ana sidor. På de sidorna rekommenderas att dricka sockerfri Red Bull för att få i sig koffein. Nu har jag inte Anorexia och försöker inte banta enligt deras metoder på nåt sätt utan jag dricker Power King för att det är gott och för att jag inte dricker kaffe så det är mitt sätt att få i mig koffein, men jag dricker den sockerfria för att det enligt ViktVäktar inte är några points i de. Så att man blir tjock på energidryck tror jag inte riktigt på faktiskt, i alla fall inte sockerfri! Den med socker i kan man absolut jämföra med läsk!
    Jag menar med socker.

Sockerfritt trodde jag ingen kunde få in i munnen och svälja så äckligt som det är
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
Svar på tråden Hur många energi drycker dricker du varje dag?