Hur skulle ni göra med vagn/vagnar till 2 barn på resa?
Räkna absolut inte med att du får ta med vagnen som handbagage, i alla fall inte från Arlanda som är världens mest obarnvänliga flygplats.... Jag skulle
Räkna absolut inte med att du får ta med vagnen som handbagage, i alla fall inte från Arlanda som är världens mest obarnvänliga flygplats.... Jag skulle
Räkna absolut inte med att du får ta med vagnen som handbagage, i alla fall inte från Arlanda som är världens mest obarnvänliga flygplats.... Jag skulle tagit en paraplyvagn och BabyBjörn till den lilla, för det är det smidigaste vid resor med riktigt små barn. Vi har just varit till just Florida med en 4-månaders och paraply-vagn, och jo det gick hur bra som helst med paraply-vagn i 2 veckor. Vi varvade den med BabyBjörn men hon sov bra i den i shopping malls och på stranden och sånt. I Florida åker man ju jättemycket bil överallt, dom få gånger vårt stora barn (knappt 3 år) behövde vagnen så åkte lillan i BabyBjörn och det funkade superbra, två vagnar hade känts överflödigt men nu är ju ert stora barn lite yngre så i och för sig.