vit toblerone????
Jag är så sugen så jag vete sjutton vad jag skall ta mig till.. Har letat i alla butiker här.. ICA, Willys och godisbutiker i mängder..
Vart kan jag hitta det?? Någon som vet??
Jag är så sugen så jag vete sjutton vad jag skall ta mig till.. Har letat i alla butiker här.. ICA, Willys och godisbutiker i mängder..
Vart kan jag hitta det?? Någon som vet??
Inte någon som vet?? Önskar att jag kunde smyga mig in på Taxfree-shoppingen på Landvetter..
Det får bli Ullared nästa då.. Eller som sagt, fjäska mig in på Landvetter och köpa ett lager..
Netto?? Finns det i Göteborg någonstans?? Det är nämligen där jag bor och inte i Sthlm..
Idag har jag letat igenom Rusta, ÖB, Netto, Coop och Willys utan resultat.. Köpte ett sånt där paket med flera olika småbitar i.. Där fanns det TRE vita.. Dom tog slut i ett nafs..
Ååååh.. Ingen fanns et på IKEA heller.. Bara någon konstig med frukt och nötter..
VILL HA VIT TOBLERONE NUUUUU!!!!
Ja, det kanske jag skulle försöka mig på.. Å låta lite sådär extra desperat.. Vilket jag iofs är vid detta laget..
Har nyss ätit upp en busk med inlagd smörgåsgurka.. Hur normalt är det?? *hahahaha*
busk = burk