• Anonym

Bajssex?!

Det finns ju dem som tänder på bajssex, verkar dock inte vara många.

Jag och min sambo har ibland försökt förstå hur dom gör, dem som har sånt sex. Vad gör man? Bajsar man på varann och sen då? Leker man med det? Kladdar? Eller bara "Jaha vad mysigt och varmt, nu är det klart"? Jag förstår liksom inte hur det går till.. och hur kan man tända på bajs? Måste ju lukta..

• Svar på tråden Bajssex?!
  • Anonym
    Oliner skrev 2008-08-04 10:19:09 följande:
    Vill du verkligen veta det, jag vill inte veta det, vissa saker är bäst om man inte vet så mycket om och detta är en av dom sakerna
    Jag vill veta, helt seriöst!
  • Anonym

Äter upp det,smetar in varandra i det
    mm..

• Anonym (hotdog)
    Anonym skrev 2008-08-25 00:22:22 följande:
    Äter upp det,smetar in varandra i det mm..
    Menar du "mm" som i "mmmmums"?
  • Anonym (Jaa)

Hur gick det hade ni bajssex?

• Anonym (haha)

Inget som jag direkt går och funderar på. Tycker att det är vidrigt

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Fejk i film :))

Fråga mig inte hur jag vet det här men ibland fejkar man sådant där i sådan porr. Fejkandet är rätt sunkigt det med. 

Först laxering, sedan för man upp jordnötssmör i stjärten och krystar ut det på mannen, så det ser ut som...men är jordnötssmör. Så blir det väldigt mycket mindre äckligt att spela in om man gör på det sättet. 

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Insatt) skrev 2024-07-07 15:45:54 följande:
    Det är inte så enkelt som att de som sysslar med bajssex, också kallat scat, tänder på bajs. Det är detta missförstånd som gör att väldigt många bara inte kan förstå varför vissa människor ger sig in i sexlekar där avföring är inblandad. 
    Det är inte själva bajset som är poängen, utan de känslor och stämningar som kan uppstå när man ägnar sig åt något som är så extremt snuskigt, skämmigt och förbjudet.
    Det finns en svensk sexnovell som beskriver på ett bra sätt hur en sexuell episod med inslag av scat kan gå till. Den förklarar också vilka tankar och känslor som är iblandade. Novellen heter "När Malin gick till Doktorn - En scatfantasi". 
    Scatnoveller är naturligtvis mycket snuskiga berättelser. Men för er som verkligen vill förstå varför vissa människor vill befatta sig med kiss och bajs i sexsammanhang, är denna scatnovell kanske bästa chansen att få lite klarhet i vad det hela handlar om.
    Jag tillhör den grupp människor som inte finner denna typ av sex som lockade men det var intressant att läsa novellen. 

Tack för ditt inlägg i tråden. 

En fundering kvarstår dock för mig, som alltså inte är så insatt i detta men:
    Fekalier innehåller väldigt mycket bakterier som ju inte är så bra att komma i kontakt med. Det måste helt enkelt vara stora risker att exponeras för fekalier på det sättet som beskrivs i novellen.
    Hur hanteras det? Blir man inte sjuk? Eller är det positivt att bli sjuk av det också? Många frågor väcks onekligen!!
  • Anonym (dark)

gå på darkwebb där finns massor om  du törs?

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (dark) skrev 2024-07-07 16:37:52 följande:

gå på darkwebb där finns massor om  du törs?

Jag avstår!!!!!
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nej tack)

Skulle aldrig ha bajssex

• Anonym (Ge dig nån gång, svin.)

Ännu en gång så försöker en koprofil få kvinnliga medlemmar att prata om koprofili för att tillfredsställa störda koprofilers preferenser online. Jag går inte på den gubben. 

• Anonym (Nej tack)
    Anonym (Ge dig nån gång, svin.) skrev 2024-09-22 22:59:53 följande:

Ännu en gång så försöker en koprofil få kvinnliga medlemmar att prata om koprofili för att tillfredsställa störda koprofilers preferenser online. Jag går inte på den gubben. 

Lol 
  • Anonym (Rolandh Bruun)

vore intressant hur vanligt det är, gillar 1 på 1000 det el vad kan det handla om?

• Anonym (Rolandh Bruun)

ngn som har statistik?

• Anonym (Solen)
    Anonym (Rolandh Bruun) skrev 2024-09-28 22:33:11 följande:

vore intressant hur vanligt det är, gillar 1 på 1000 det el vad kan det handla om?

Jag tillhör ändå en av dom  999 då.
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (Rolandh Bruun) skrev 2024-10-01 20:51:46 följande:

ngn som har statistik?

Googla
  • Anonym (Rolandh Bruun)
    Anonym (Solen) skrev 2024-10-01 20:54:41 följande:
    Jag tillhör ändå en av dom  999 då.
    Helt ärligt?
Svar på tråden Bajssex?!