• kramgrisen

målade i filmjölk..

jag och sambon kommer ihåg ett barnprogram som vi såg när vi var små. han hällde massa fil i en balja och sen ritade han i den och tillslut åt han allt..vi minns bara inte vad programet hette.. någom som vet..

• Svar på tråden målade i filmjölk..
  • Flutterby

Låter som något man kunde ha sett i "Hajk", men jag vet ju inte hur gamla ni är.

• anniepannie84

hej hej.. de var inte hajk, men jag kommer ihåg de med.. han målade med ketchup,blåbärssylt och grejjer...

• Coccolina

Var inte i hajk utan har för mig det var på björnes magasin... han målade med kryddor och sylt och liknande...
    Vet precis vilket program du menar men kommer inte heller ihåg vad det hette

Life's a bitch get used to it!!!
  • kramgrisen

ja.. jag är född 84. och sambon 83. kommer även ihåg pippi pelikan och från a till ö och en massa sådana program =)

• nomana
    kramgrisen skrev 2008-08-04 15:12:53 följande:
    ja.. jag är född 84. och sambon 83. kommer även ihåg pippi pelikan och från a till ö och en massa sådana program =)
    Haha, Pippi Pelikan var ju skitläskig! Men inte lika skrämmande som Skrot-Nisse! Han var ju livsfarlig och kunde kanske klättra ut ur tv:n eller något.

Filprogrammet tyckte jag riktigt mycket om, men kan inte komma ihg ett särskilt namn för det. Tror också att det gick under Björnes magasin. Kanske ett mail till svt kan lösa dilemmat?
  • kramgrisen

haha ja jag hatade skrotnisse..var riktigt rädd för honom. likadant ica i rutan..

• Flutterby
    kramgrisen skrev 2008-08-04 15:12:53 följande:
    OK, då är du "lite" yngre än mig.
  • Astrosmurfan

Hagelbäcks matrast är det första som ploppar upp i huvudet på mig. Kan det vara det?

• Coccolina
    nomana skrev 2008-08-04 15:18:03 följande:
    Haha, Pippi Pelikan var ju skitläskig! Men inte lika skrämmande som Skrot-Nisse! Han var ju livsfarlig och kunde kanske klättra ut ur tv:n eller något. Filprogrammet tyckte jag riktigt mycket om, men kan inte komma ihg ett särskilt namn för det. Tror också att det gick under Björnes magasin. Kanske ett mail till svt kan lösa dilemmat?
    Pippi Pelikan var inte läskigt men Skrot-Nisse... huaaaaa det och Tårtan gav mig många mardrömmar... samma sak med vilse i pannkakan och de andra som staffan westerberg gjorde...*ryser*... Tyckte själv mest om Kalles Klätterträd och Fragglarna
    Life's a bitch get used to it!!!
  • kramgrisen

kalles klätterträd kommer jag ihåg.. men inte de andra.. men lillsrumpa och systeryster eller vad de hette. och beppes godnattsaga, med den dockan som alltid skulle kissa och skrek fäääärrrddig

Svar på tråden målade i filmjölk..