• Anonym (Vill ha..)

"Orgasm skolan"

Hej, jag tänkte att vi skulle ta och prata om orgasm.. Jag är en tjej på 25+ som aldrig fått en orgasm på"normalt sett" Bara om jag stimulerar klitoris men aldrig på ngt annat sätt. Men vill sååå gärna komma!!

Kan vi inte ta och hjälpas åt? Knep, tipps m.m?

• Svar på tråden "Orgasm skolan"
  • Anonym

Hur många får orgasm av att INTE stimulera klitoris?
    Majoriteten av alla kvinnor kommer på just detta sätt, så grattis Du har redan lyckats

• Anonym (Vill ha..)

Ja men de säger att en klitoris  orgasm e kortare än en att bli knullad till en. När jag har sex med min man så vill jag komma när han knullar mig.

• Anonym (lillan)

TS : det där stämmer nog inte. Inte utifrån vad jag har upplevt iallfall! Lika långa i stort sett...

• Anonym

Är väääldigt ovvanligt att enbart kunna bli knullad till en orgasm.. VÄLDIGT ovanligt...
    Men annar kan du ju alltid pilla på klittan själv medan han knullar dig. DET är gött de

• Anonym

jag får inte orgasm i heller på något annat sett facktiskt

• Anonym (:O)

värst vad alla stavar lustigt härinne...

• Anonym

Anonym (:O) skrev 2008-08-04 18:49:15 följande:

värst vad alla stavar lustigt härinne...
    haha, skriver fort me en 1åring i knät
  • Anonym (Vill ha..)

Ja men när vi har sex så kommer jag int enär han pillar, inte ofta heller när jag pilla på mig själv med honom under sexet, ligger han o runkar så tar jag dildon o stimulerar klitoris med vibratorn då kan jag komma.. Men ååå ja jag vill bara bli knullad till det.

• Anonym (orgasm)

ja får i princip orgasm varje gång jag o sambon knullar! och får d även enbart genom att bli knullad.. behöver sällan stimulera klittan för att komma... men gör ja d så blir orgasmen mer intensiv!!

• Anonym (vid sex)

Jag får oftast orgasm när vi har sex och behöver inte stimulera klitoris

• Anonym (Vill ha..)

Men det måste ju finnas knep hur man kan komma på det sättet?

• Anonym (orgasm)

Jag har inga direkt knep ja kan tipsa dig om tyvär... min sambo gör mig så galet kåt och kommer åt sånna punkter i mig och utanpå som får mig att gå i taket helt enkelt!

• Anonym

Men kan det inte gå för dig om din man knullar dig och du har vibratorn samtidigt? Du kan ju börja där.

• Lis Alm

Finns nog inga jättebra knep, förutom att just ta hjälp av en klitorisvibrator samtidigt som samlag. (det är det många som gör)

Alla är vi olika, har man svårt att få vaginal orgasm (som de allra flesta tjejer har, det är mycket vanligare att få klitorisorgasm) - Var glad över att du kan få någon sorts orgasm, många har aldrig fått ens orgasm över huvud taget.

Sedan kan åren och annat förändra så att man kanske helt plötsligt kan få vaginal orgasm, - slappna av och njut av det du kan så kommer det säkert av sig själv en dag och om inte så har du ju haft njutning under tiden. ;)
    Lycka till!

Svar på tråden "Orgasm skolan"