Inlägg från: Anonym (Deep...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Deep...)

Långt ner i halsen!!!

Jag har märkt att jag kan ta sambons kuk rätt långt ner i halsen vid avsugning. Borde vara samma teknik som svärdslukare.

På något vis tänder jag som fan på det.

• Svar på tråden Långt ner i halsen!!!
  • Anonym (Deep...)

Kan du också?

• Anonym (Deep...)
    Svar på #3
    Brukar du få in hela kuken eller? Jag fick lite kräkvarning en gång för att jag började skratta... Det var lite jobbigt. Men jag tänkte på Linda Lovelace och så...

Sambon har ganska lång och grov så jag lär inte få ner hela...
  • Anonym (Deep...)
    Valkyriah skrev 2008-08-04 21:38:40 följande:
    Hehe,jag har väldigt lite kräkreflexså jag har alltid kunnat få ner saker i halsen,ett litet partytrick Det ska nog gå med lite övning ska du se Känner du att du får en kräkreflex så stanna upp en liten stund för att sen föra ner den en liten bit till och sen ännu en liten bit till osv Mycket saliv är att föredra.
    Tack för tipset, ska genast testa. Sambon tackar nog inte nej direkt
  • Anonym (Deep...)
    Valkyriah skrev 2008-08-04 21:38:40 följande:
    Hehe,jag har väldigt lite kräkreflexså jag har alltid kunnat få ner saker i halsen,ett litet partytrick Det ska nog gå med lite övning ska du se Känner du att du får en kräkreflex så stanna upp en liten stund för att sen föra ner den en liten bit till och sen ännu en liten bit till osv Mycket saliv är att föredra.
    Tack för tipset, ska genast testa. Sambon tackar nog inte nej direkt
  • Anonym (Deep...)
    Alphamale skrev 2008-08-05 08:24:02 följande:
    Du borde bli censurerad här :D
    Vaddå?
  • Anonym (Deep...)
    BigDaddy skrev 2008-08-05 16:20:43 följande:
    Deep: Du är en riktigt duktig kvinna. Kan man göra som Valk sa så sätter jag en guldstjärna rätt mellan ögonen under själva behandlingen. Jag ser till att ha ett ark med dem på nattduksbordet.
    Jag fick lite sura mail en annan gång jag nämde om min färdighet så därför är jag anonym nu.
    Det var kvinnor som tyckte att jag förnedrade mig själv vilket INTE är sant. Att kunna bestämma så mycket över sin mans njutning tänder mig så otroligt mkt och han gör detsamma för mig. Sexlivet har blivit mkt bättre sen jag testade min nya färdighet på honom
  • Anonym (Deep...)
    Pysselgalningen skrev 2008-08-05 23:51:50 följande:
    Min sambo blir som galen när han får hålla kvar mitt huvud när jag får kräkreflex. Vadå lida av lite maktgalenhet Funkar dock bra för oss för annars rycker jag tillbaka och blir därmed inte "tränad" heller för att kunna klara av mer.
    Haha. Kanske mannen din tänder på kräksex men inte vill erkänna det
  • Anonym (Deep...)

L J K skrev 2008-08-06 13:16:00 följande:

Tack Får väl prova det ikväll då, tror inte gubben tackar nej precis
    skulle inte tro det
  • Anonym (Deep...)
    Kimma72 skrev 2008-08-06 13:07:34 följande:
    Man övar, lär sig slappna av och kontrollera reflexen genom att inte slita ut den så fort halsmusklerna börja dra ihop sig, utan man pausar,väntar ut det och försöker igen.
    Ja det går längre och längre för varje gång. Fast jag antar att det går mycket smidigare på någon snubbe med prinskorv synd att sambon är så välutrustad eller kanske lite över medel men ändå. Jag har inte så stor hals
  • Anonym (Deep...)

plast killen skrev 2008-08-06 19:47:53 följande:

har alltid velat uppleva de... vart hittar man en tjej som kan de?? *L*
    Hörru tyvärr så tror jag inte att vi är så lätta att snärja. Har någon en gång oss på kroken så är vi nog kvar där
Svar på tråden Långt ner i halsen!!!