• Okaa san

Vi som plussat, och väntar barn 2009 - April! :D

Jag tror jag plussat, startar endå denna tråd, kommer veta mer på onsdag,..
    men det är typ ett plus! :)

Här kan vi snacka om allt! :D
    Life i fragile
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 13:56
    Tänkte bara under omständigheterna lägga till att jag fick MF och kanske inte kommer vara så engagerad i tråden ha de bra annars!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-30 08:49
    Bara för sakens skull Jag fick ett svaaaaaaaaaaagt plus igår på stickan! BIM på måndag! Håll tummarna för mig att pyret vill stanna kvar hos mig denna gången! :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-24 10:42
    Här är en BF lista för alla april mammor som är i denna tråd :) Så ni alla kan hålla reda på varandra! :D

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m36562313.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-24 10:44
    De finns redan miljoner med BFlistor för April så ni fick en just för denna tråden.
  • Svar på tråden Vi som plussat, och väntar barn 2009 - April! :D
  • khartoum

Nämen... vad du är piffig. Fixar fram en tråd så här på kvällskvisten.

Nu är det viktigt att även de som plussar lite senare (inte för att det blir så många, men ändå) förstår att de skall hänga här också, och ingen annanstans.

• Okaa san

Ja, även om jag inte är HUNDRA på mina test ännu så tänkte jag endå göra en tråd, jag TROR jag är på smällen då jag er att det är positivt, men jag ska kolla på onsdag/torsdag med :D:D
    Hoppas det bara blir vi haha! vi är som en klav el något *gillar i nte utbölingar* xD

khartoum skrev 2008-08-04 22:40:29 följande:
    Nämen... vad du är piffig. Fixar fram en tråd så här på kvällskvisten.Nu är det viktigt att även de som plussar lite senare (inte för att det blir så många, men ändå) förstår att de skall hänga här också, och ingen annanstans.
    Life i fragile
  • Santis

Jag hoppar också gärna in här fastän jag inte känner mig helt säker ännu. Jag kommer nog inte börja tro på det på riktigt förrän jag också ser att plussen blir starkare och helst ska jag nog gå över v6. Alla missfallen jag har haft kom ju i v 5-6.

• Okaa san

igen fara du! :D jag är fortfarnde osäker
    som jag har sagt innan.. jag har testat sånn här test tidgare månader och de har såklart varit neg, testade dennamånad efter ÄLoch de visade neg, fram itlls i förrgår då, då blev de ljust två streck, igår blev de ydligare, och idag med.. MEN idag så kände jag att de började droppa, och i toan låg de blod??. ska jag tro att 10 test på 2½ dag visar pos, men inte stämmer????? eller va fan är de som står på? :(

Santis skrev 2008-08-05 05:09:08 följande:
    Jag hoppar också gärna in här fastän jag inte känner mig helt säker ännu. Jag kommer nog inte börja tro på det på riktigt förrän jag också ser att plussen blir starkare och helst ska jag nog gå över v6. Alla missfallen jag har haft kom ju i v 5-6.
    Life i fragile
  • daisy76

Hur ju plussat nu på morgonen som ni kanske redan sett, så jag hoppar in även här. Bra initativ! Lycka till allihopa!

• Okaa san

Kanon! :D (får väl se om jag får varakvar här el om jag får lämna >.<)

daisy76 skrev 2008-08-05 09:42:33 följande:
    Hur ju plussat nu på morgonen som ni kanske redan sett, så jag hoppar in även här. Bra initativ! Lycka till allihopa!
    Life i fragile
  • isabella84

hejhej ja är osså en tjej som har plussat precis men har fått ett ungefär bf datum o de blir början i april nästa år..
    pok

• mickan25

Här är en till som plussa igår=) jag hänger gärna här med er andra!

• Okaa san

välkommen! :D

mickan25 skrev 2008-08-05 15:25:45 följande:
    Här är en till som plussa igår=) jag hänger gärna här med er andra!
    Life i fragile
Svar på tråden Vi som plussat, och väntar barn 2009 - April! :D