sex vid samsovning?
Det är väl en jättebra fråga! För om man samsover med barnen får man ju inte ha sex där, då får man ju få tips på andra ställen att sexa till det på.
Det är väl en jättebra fråga! För om man samsover med barnen får man ju inte ha sex där, då får man ju få tips på andra ställen att sexa till det på.
stora lilla J skrev 2008-08-05 20:55:00 följande:
Oh shit!! Att det ens kunde bli en diskussion om det här ämnet!! Jag glömmer lätt att det finns väldigt många märkliga människor därute, många huserar här på FL, har jag märkt.
Att ha sex med ett barn i samma säng är och förblir fel fel fel fel, så fel det bara kan bli. Jag trodde verkligen inte det fanns en ja eller nej sida i den här frågan. Där trodde jag att jag och alla föräldrar stod enade emot sex i samma säng som barnen, men jag hade tydligen och överraskande nog fel... Det är bara att beklaga. Jag trodde vi var enade emot att över huvud taget chansa på att blanda in ett barn i sex. Jag kan inte förstå hur man kan göra så... på riktigt beklagligt...
Kanske dags att börja kämpa för en lagändring? Det här är ju enbart tragiskt. Jag trodde verkligen inte det fanns en ja och nej sida, som sagt. Jag trodde alla kände samma naturliga negativa känsla till att ha sex med barn i sängen. Stackars stackars barn som råkar illa ut.
Pratar om barn i allmänhet, spädisar och större barn. Jag ser inte grejen med det. Varför har man som förälder inte mer naturlig instinkt att flytta på sitt barn till ett annat ställe medan man har sex? Jag förstår det inte? Jag gör verkligen inte det.
Jag tänker inte dyka in i någon diskussion med folk som har sex med sina barn närvarande. Det säger väl sig självt att en sån diskussion inte skulle utge något vettigt? Vi har alldeles, på tok för olika åsikter om detta för att det ens skulle kunna bli en diskussion. Jag själv känner mig osäker på vad det är för människor egentligen.. Jag blir faktiskt rädd... Man tror ju att naturlig instinkt följer med varje människa, men tydligen inte.