Inlägg från: Anonym (duff) |Visa alla inlägg
  • Anonym (duff)

sex vid samsovning?

I samma säng har vi sex.

• Anonym (duff)

Anonym (nyfiken) skrev 2008-08-05 19:59:37 följande:

Svar på #1Anonym (duff) skrev 2008-08-05 19:54:11 följande:
    hur gamalt är barnet då?
    20 månader.
  • Anonym (duff)
    Familytime skrev 2008-08-05 20:57:38 följande:
    stora lilla J skrev 2008-08-05 20:55:00 följande:
    Det säger väl sig självt att man inte har sex i samma säng som barnet sover?? Då är det ju absolut inte konstigt att ni har fått den frågan! Därför att folk ser det som en självklarhet att INTE ha sex i samma säng och frågan är då självklar; Var har man sex i så fall.
    Vi har det. På vilket sätt exakt tar vår dotter skada av det???
  • Anonym (duff)
    Anonym skrev 2008-08-05 21:44:41 följande:
    Om inget annat har man väl mer innanför skallen än att ha sex i samma säng om ens samma rum som sitt/sina barn sover i.
    Vår intelligens ligger över det normala, trots att vi har sex i samma säng som vår ettåring ligger och sover.
    Kanske är just intelligens som krävs för att förstå att en ettåring inte skadas av det på något sätt?
  • Anonym (duff)
    Anonym skrev 2008-08-05 22:01:15 följande:
    Intelligens? Snarare idioti att man inte vet att det kan lätt klassas som olagligt.
    Haha...olagligt? På vilket sätt då?
    Är det inte olagligt att ha sex under graviditeten, då? Då ligger bebisen ännu närmre.
  • Anonym (duff)
    Anonym skrev 2008-08-05 22:04:48 följande:
    Och där försvann ytterligare bevis på intelligens.FRAMFÖR ett barn, vad tusan har era barn med ert sexliv att göra? NADA och det är en sak som enligt lag inte ska ske. Ni underskattar ert eget barn och dess förmåga att faktiskt snappa upp saker och ting.Återigen era barn har inget med ert sexliv att göra och ska hållas utanför.Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:02:44 följande:
    Oj, tänk om vår lilla ettåring råkar snappa upp att vi har sex!! Vad tror du egentligen? Att hon ska tänka, ""pappa ligger och guppar på mamma och har förmodligen hans penis i hennes vagina. Vad hemskt för mig att ha fått se det, nu kommer jag att må dåligt resten av mitt liv...."""

Herregud, säger jag bara...
  • Anonym (duff)

Anonym (*.*) skrev 2008-08-05 22:06:09 följande:

Om du nu tror det är lagligt så prova berätta för en soc kärring och se vad dom tyckerAnonym (duff) skrev 2008-08-05 22:02:44 följande:
    Jo, jag skulle kunna fråga sockärringen på vilket sätt min bebis far illa av vårt handlande. Om hon kan komma med nåt svar så kanske jag kan fundera på saken.
    Jag hoppas ju att soc prioriterar fall där barn verkligen far illa istället för att ge sig på moralförbrytare.
  • Anonym (duff)
    Anonym skrev 2008-08-05 22:10:20 följande:
    Som sagt testa lyckan och berätta för någon på soc eller polisen. Bara för skoj skull du som är så smart kan nog prata dig ur det igen med "oh herregud säger jag bara" TESTA och se och INSE hur osmakligt det är. Riktigt vidrigt men men alla kan ju inte vara helt rätt inställda från fabriken.Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:07:48 följande:
    Jag litar dessutom mer på mitt eget omdömme än nån tant som inte ens känner vår familj.
  • Anonym (duff)
    halloj77 skrev 2008-08-05 22:11:28 följande:
    Överallt i hemmet förutom intill barnet!!Jag skulle aldrig kunna bli det minsta tänd intill ett barn.....
    Min sambo är så sexig att jag glömmer allt omkring mig ;)
  • Anonym (duff)

Anonym (*.*) skrev 2008-08-05 22:12:30 följande:

Men snälla gör det, fråga dom Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:11:12 följande:
    Som du ser av inlägg 37 fick vi väl ett bra svar?
  • Anonym (duff)
    Anonym skrev 2008-08-05 22:14:18 följande:
    Just det ja. Tro det tro det. Kan ju inte ta reda på FAKTA utan du litar på ditt egen omdömme, samma omdömme som rinner ner i fel regioner då man uppfattar det som normalt att ha sex inför sitt barn.*apploderar*Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:12:28 följande:
    Har jag sagt att jag uppfattar det som normalt??
    Normalt är det som majoriteten i det samhälle vi lever i gör. Och jag har faktiskt ingen aning om hur andra hanterar sitt sexliv.
    Men däremot tror jag att det är mycket vanligare än vad du verkar tro.
  • Anonym (duff)

Anonym (*.*) skrev 2008-08-05 22:17:14 följande:

Om man vill tro på svammel vilket du gärna gör såklart för att försvara ett äckligt beteendeAnonym (duff) skrev 2008-08-05 22:14:36 följande:
    Jag kunde inte bry mig mindre om hur folk ser på oss, äckliga eller inte. Det enda jag bryr mig om är min lilla bebis och än har jag inte fått nåt svar på vilket sätt hon skadas av att vi har sex i den säng hon sover i.
  • Anonym (duff)

Är det okej om min sambo ligger ovanpå mig utan att ha sin penis i min slida i samma rum som vårt barn, då? Det blir väl ungefär samma konsekvenser för mitt barn om hon vaknar isåfall eftersom det blir exakt samma syn hon får skåda?

• Anonym (duff)

Nån som vill svara på min fråga i inlägg 52? Annars ser jag mig som en segrare i den här debatten.

• Anonym (duff)

Hanna th skrev 2008-08-06 00:39:40 följande:

alltså jag fattar inte grejjen med att skrika eller inte skrika?vissa gör det mer vissa mindre och andra inte alls inget av det är väl fel?
    När man är rätt ny på det sexuella planet så tror man lätt att sex som inte gör att man måste skrika är dåligt sex.
    Vi lite mer erfarna vet att skrik sällan kommer naturligt hur hårt sex man än har (om man nu inte medvetet gör illa varandra dvs).
    Lite lagom stön och stånk kan naturligtvis förekomma men att skrika är rätt så avtändande för man vet med stor säkerhet att personen som skriker patetiskt nog fejkar och har blivit ohyggligt porrskadad.
Svar på tråden sex vid samsovning?