• Anonym

sex vid samsovning?

Om inget annat har man väl mer innanför skallen än att ha sex i samma säng om ens samma rum som sitt/sina barn sover i.

• Anonym

Intelligens? Snarare idioti att man inte vet att det kan lätt klassas som olagligt.

• Anonym

Vi har så trångt så vi kan inte ha sex alls:(

• Anonym

Och där försvann ytterligare bevis på intelligens.
    FRAMFÖR ett barn, vad tusan har era barn med ert sexliv att göra? NADA och det är en sak som enligt lag inte ska ske.
    Ni underskattar ert eget barn och dess förmåga att faktiskt snappa upp saker och ting.
    Återigen era barn har inget med ert sexliv att göra och ska hållas utanför.
    Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:02:44 följande:

Haha...olagligt? På vilket sätt då?Är det inte olagligt att ha sex under graviditeten, då? Då ligger bebisen ännu närmre.
  • Anonym

Eller Herr Laga him self.
    Kan bara hålla med.
    Testa lyckan Duff, berätta
    Anonym (*.*) skrev 2008-08-05 22:06:09 följande:

Om du nu tror det är lagligt så prova berätta för en soc kärring och se vad dom tyckerAnonym (duff) skrev 2008-08-05 22:02:44 följande:
  • Anonym

Som sagt testa lyckan och berätta för någon på soc eller polisen. Bara för skoj skull du som är så smart kan nog prata dig ur det igen med "oh herregud säger jag bara"
    TESTA och se och INSE hur osmakligt det är.
    Riktigt vidrigt men men alla kan ju inte vara helt rätt inställda från fabriken.
    Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:07:48 följande:

Oj, tänk om vår lilla ettåring råkar snappa upp att vi har sex!! Vad tror du egentligen? Att hon ska tänka, ""pappa ligger och guppar på mamma och har förmodligen hans penis i hennes vagina. Vad hemskt för mig att ha fått se det, nu kommer jag att må dåligt resten av mitt liv...."""Herregud, säger jag bara...
  • Anonym

Just det ja. Tro det tro det. Kan ju inte ta reda på FAKTA utan du litar på ditt egen omdömme, samma omdömme som rinner ner i fel regioner då man uppfattar det som normalt att ha sex inför sitt barn.
    *apploderar*
    Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:12:28 följande:

Jag litar dessutom mer på mitt eget omdömme än nån tant som inte ens känner vår familj.
  • Anonym

Skit snack.
    Anonym (soc tant) skrev 2008-08-05 22:12:47 följande:

Jag jobbar med att handha anmälningar och har vid ett flertal tillfällen tagit emot dessa felaktiga anmälningar gällande sex med sovande barn i sängen/ rummet. Nej, det är inte automatiskt olagligt att ha sex med sitt barn sovandes i sängen!! Att ett par har tex stillsamt tyst samliv med ett barn som sover och inte väcks eller störs är inte något att anmäla, däremot tar dessa anmälningar upp vår tid och försenar riktiga ärenden!
  • Anonym

Men ni som säger att ni aldrig skulle kunna ha sex i samma rum som erat barn hur tror ni dom gör då som bor i en 1.a och har barn?!

• Anonym

Men gud, här är en till som har haft sex ett antal ggr med dottern sovandes i samma säng dock va de lite jobbigt men nu sover hon i sin säng fast i samma rum och nu pippiar vi som aldrig förr och hon har aldrig vaknat, man får ju bara köra på lite lugnare

• Anonym

Kramas och pussas ni inte heller framför era barn?

• Anonym

har oxå haft 6 me vårt barn i samma säng. flera gånger,man får ju va lite tystare o diskretare. än så länge har vår son aldrig vaknat av d

• Anonym
    Familytime skrev 2008-08-05 22:51:55 följande:
    Oh shit!! Att det ens kunde bli en diskussion om det här ämnet!! Jag glömmer lätt att det finns väldigt många märkliga människor därute, många huserar här på FL, har jag märkt. Att ha sex med ett barn i samma säng är och förblir fel fel fel fel, så fel det bara kan bli. Jag trodde verkligen inte det fanns en ja eller nej sida i den här frågan. Där trodde jag att jag och alla föräldrar stod enade emot sex i samma säng som barnen, men jag hade tydligen och överraskande nog fel... Det är bara att beklaga. Jag trodde vi var enade emot att över huvud taget chansa på att blanda in ett barn i sex. Jag kan inte förstå hur man kan göra så... på riktigt beklagligt...Kanske dags att börja kämpa för en lagändring? Det här är ju enbart tragiskt. Jag trodde verkligen inte det fanns en ja och nej sida, som sagt. Jag trodde alla kände samma naturliga negativa känsla till att ha sex med barn i sängen. Stackars stackars barn som råkar illa ut.
    men tror du att ett litet barn seriös vet vad sex är, ligger man under täcket så är det väl samma sak som att ligga och kramas barnet ser ju inte vad som händer, eller ska kramar i sängen också vara förbjudit eller??????????????
  • Anonym

Men snälla ni, hur tror ni det gick till i stugorna förr i tiden? Läs in er på psykologi, speciellt om barns utveckling, så får ni se att de inte tar någon som helst skada och att det är helt säkert att ha sex i samma säng som ett sovande barn. Före ett års ålder har de ingen aning om vad som pågår ens om de skulle vakna. Därefter känns det kanske lite mer tveksamt, men tänk på hur det gick till för hundra år sen. Om er teori stämmer borde våra släktingar tillbaka i tiden vara helt förstörda av att ha sovit i samma rum som deras föräldrar hade sex i. Skärpning.

• Anonym

Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:07:48 följande:

Oj, tänk om vår lilla ettåring råkar snappa upp att vi har sex!! Vad tror du egentligen? Att hon ska tänka, ""pappa ligger och guppar på mamma och har förmodligen hans penis i hennes vagina. Vad hemskt för mig att ha fått se det, nu kommer jag att må dåligt resten av mitt liv...."""Herregud, säger jag bara...
    Håller med Duff!
  • Anonym
    Yarali01 skrev 2008-08-05 23:26:12 följande:
    men varför ha sex i samma säng från början överhuvudtaget?du vill inte ge barnet spår, men ge fan i att knulla bredvid ditt sbarn då? det finns ändå trots allt en risk!Och Osmakligt äckligt!Köksbordet är ok, soffan, badrummet osv..det finns så många roliga varianter som man kan ha för sig själv, för tid för mamma och pappa enbart måste också finnas väl..
    Och om man då, som i vårt fall, dessutom har tonåringar hemma i huset, hur gör man då? Nu har vi iofs inte sex med lilleman _i_ sängen, men väl i spjälsängen bredvid...
  • Anonym

Maj Lis skrev 2008-08-05 23:33:18 följande:

Ni fär sluta ha sex helt enkelt annars så blir era barn skadade...
    Jo, vi får väl göra så då ... *lommar slokörad iväg för att meddela maken*
  • Anonym
    Yarali01 skrev 2008-08-05 23:40:54 följande:
    nope .-)jag skulle aldrig få för mig att knulla inför mina barn!jag har alldeles för stor respekt för dem att inte låta dem bli utsatta för detta!OCHsen har jag en ganska stor aptit på sex men utan att de är med i samma rum!det finns en tur till skogen, tvättstugan, i bilen osv osv.listan e lång och tro mig!mannen älskar variation och lite galenhet och spontanhet!man är varken död el gammal, bara för man är förälder .-)
    Vad gör ni med barnet när ni ger er av ut i skogen för att ha sex?

Och varför ignorerar de som förespråkar ljudligt sex med barnet i annat rum frågan om hur man hanterar det faktum att barnet garanterat kan höra er?
  • Anonym

Sexet sker i sängen eller på en madrass på golvet bredvid (eller; såklart i alla andra rum).

barnet är 1 år gammalt och sover som en stock.

• Anonym

Så länge man inte brölar, stönar så det hörs och får hela sängen i gugning så är man väl ok
    Annars är det lite pervovarning
    Barn ska inte se eller höra att föräldrarna har sex
    Ja, sex ÄR naturligt, men inget man har inför sina barn

Svar på tråden sex vid samsovning?