• evaviola

sex vid samsovning?

Men herregud, ge er!!!

Naturligtvis är det inte OLAGLIGT att ha sex i samma säng som man har sitt sovande barn!!!!!

Vår son har alltid sovit i egen säng från start. Sängen har stått inne i vårat sovrum. Självklart har vi haft sex när han legat o sovit. Vi har haft sex när han legat i våran säng oxå o sovit, dock lätträknade tillfällen.

Sonen flyttade in i eget rum när han var 9-10 månader.

• evaviola

Anonym (*.*) skrev 2008-08-05 22:20:43 följande:

Det va ju **** DET ÄR OLAGLIGT. Och helt jävla fel, hur fan kan man tända när ett barn ligger brevid?
    Ge mig bevis på att det är olagligt, tack.

Varför skulle man inte kunda tända på sin partner bara för att ens barn ligger brevid? Du är rent ut sagt korkad om du tror att man blir upphetsad för att barnet ligger brevid...
  • evaviola

Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:30:15 följande:

Nähä, då går jag och lägger mig istället... Med min dotter och min sexiga man. Godnatt!
    Natti natt!
  • evaviola
    Familytime skrev 2008-08-05 22:51:55 följande:
    Oh shit!! Att det ens kunde bli en diskussion om det här ämnet!! Jag glömmer lätt att det finns väldigt många märkliga människor därute, många huserar här på FL, har jag märkt. Att ha sex med ett barn i samma säng är och förblir fel fel fel fel, så fel det bara kan bli. Jag trodde verkligen inte det fanns en ja eller nej sida i den här frågan. Där trodde jag att jag och alla föräldrar stod enade emot sex i samma säng som barnen, men jag hade tydligen och överraskande nog fel... Det är bara att beklaga. Jag trodde vi var enade emot att över huvud taget chansa på att blanda in ett barn i sex. Jag kan inte förstå hur man kan göra så... på riktigt beklagligt...Kanske dags att börja kämpa för en lagändring? Det här är ju enbart tragiskt. Jag trodde verkligen inte det fanns en ja och nej sida, som sagt. Jag trodde alla kände samma naturliga negativa känsla till att ha sex med barn i sängen. Stackars stackars barn som råkar illa ut.
    Förklara sakligt för mig exakt hur ett litet barn (naturligtvis pratar vi inte om äldre barn här, utan runt året) tar skada av att föräldrarna har sex när barnet SOVER?

Tror ni på fullaste allvar att man blandar in BARNET i den sexuella akten, eller vad?
  • evaviola

Hanna th skrev 2008-08-05 22:55:30 följande:

hur kan man ha sex när ens barn ligger bredvid, det är väl jävligt avtändande?!
    Vad har barnet med det hela att göra? Jag blir upphetsad av min SAMBO, inte av mitt barn.
  • evaviola

Hanna th skrev 2008-08-05 23:05:46 följande:

Svar på #52men hallå oavsett om det är lagligt eller ej jag tycker att det där handlar om rätt låg moral.Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:23:00 följande:
    Har du någon aning om vad moral är?
  • evaviola
    Familytime skrev 2008-08-05 23:06:40 följande:
    Pratar om barn i allmänhet, spädisar och större barn. Jag ser inte grejen med det. Varför har man som förälder inte mer naturlig instinkt att flytta på sitt barn till ett annat ställe medan man har sex? Jag förstår det inte? Jag gör verkligen inte det. Jag tänker inte dyka in i någon diskussion med folk som har sex med sina barn närvarande. Det säger väl sig självt att en sån diskussion inte skulle utge något vettigt? Vi har alldeles, på tok för olika åsikter om detta för att det ens skulle kunna bli en diskussion. Jag själv känner mig osäker på vad det är för människor egentligen.. Jag blir faktiskt rädd... Man tror ju att naturlig instinkt följer med varje människa, men tydligen inte.
    "Naturlig instinkt"

öh, va? Förklara närmare tack.
  • evaviola

Hanna th skrev 2008-08-05 23:09:30 följande:

alltså jag har sett den ena dumma liknelsen efter den andra om att det är samma som att liga ovanpå varandra och kramas, ärligt hur konstigt knullar ni?för jag tycker att det är en väldig skillnad på att ligga på varandra och kramas och att ha sex.eller vad vet jag ni kanske har jävligt tråkigt sex och bara ligger still på varandra?
    Och jag har än så länge inte fått ETT vettigt svar om hur det skulle kunna skada bebisen? På vilket sätt?
  • evaviola
    Yarali01 skrev 2008-08-05 23:11:12 följande:
    hahahahaha bra svar!jag funderade samma, hur kan manha sex utan att väcka någon som ligger intill?Snacka om platt och sorglös sex utan stön och kånk hahahaoch jucken måste fan vara minimala....Hanna th skrev 2008-08-05 23:09:30 följande:
    Tråkigt med folk som tror att sex bara går ut på avancerade ställningar, "juck" och hur pass högt man stönar.
  • evaviola
    Familytime skrev 2008-08-05 23:12:32 följande:
    Att inte låta barnen se eller höra när man har sex. Man isolerar sig på ett sovrum med stängd dörr eller låser in sig på toaletten så att de inte märker något. Skulle du ha sex öppet på en fest exempelvis? Nej, man smyger iväg någonstans för att mysa det tillsammans med sin partner. Instinktivt isolerar man sig för att inte synas eller höras. Annars hade man ju inte sett nån skam i att någon hört eller sett något. Denna naturliga instinkt jag pratar om är ÄNNU starkare när det handlar om barn. Man har ännu större ansvar som vuxen att se till att barnen inte blir utsatt för sex. Även om det bara är visuell form! Man isolerar sig från barnet för att det inte ska märka. Det utesluter sex bredvid barnet i en säng...... det gör verkligen det. Jag är så ledsen över att vissa saknar denna instinkt att hålla sex för sig själva.
    Snälla du, det du beskriver är inte en "naturlig istinkt" utan hur vi är formade av normerna i samhället... Så tyvärr, inget bra svar.
Svar på tråden sex vid samsovning?