Yarali01 skrev 2008-08-05 23:54:31 följande:
men han har väl också vart liten en gång eller hur?jag värnar mkt om barnen, samt också om förhållandet till sin man!Att ens äktenskap el sambo el what ever man har, så måste man ta hand om varandra, njuta och ta sig tid och leka!!Sluta upp med era grå kostymer i era mamma roller som mrs perfekt!LEV, njut och ha kul!våga !Hur tror ni att era förhållande ska räcka 10 20 30 år om ni har samma tysta sex utan rörelse el ljud?dvs pensionärsex! OJ! vilken höjdare...Min son har haft turen att slippa se el höra se mamma bli "påsatt"!men hans kompisar har berättat..ja de" troddde jag sov"..men ööö fy fan vad äckligt det var att se/höra morsan och farsan knulla!!hur vet NI med säkerhet att DE inget märker??oavsett ålder!Är det så svårt fr er, att visa ert barn den respekt, att INTE knulla bredvid henne /honom!och ta er den lilla tiden som knappt 1 min, att finna ett mer propert ställe att ha en snabbis el etc!
Gisses.. du menar inte fortfarande att man måste ha stelt sex om man inte låter... snacka om att vara porrskadad..
jag tror inte att min dotter minns det för hon var som sagt sex månader.. men jag får väl höra det sen isåfall när hon kan prata!!
Min mamma och pappa är lyckligt gifta och har sex barn... Óch dom är som nykära.. Inte har dom behövt låta en massa när dom har sex, och jag tror inte att deras sex liv är så tråkigt för det...
men du hade väl som sagt bara en unge?