unclaf skrev 2008-08-07 20:28:48 följande:
Nej, men tydligen är det rätt "irrelevant" för dig även med personer som jag som faktiskt har ganska mkt mer kött på benen än just erfarenheter av drogmissbruk i min nära familj eller dylikt. Att jag (fråmst inom mitt yrke) har haft kontakt med läkare, fd missbrukare, drogmissbrukande barn (både alkohol och narkotika), barn med missbrukarföräldrar osv är väl oxå helt "irrelevant" enligt dig. Att jag har läst forskning som INTE stödjer dina teorier om att hasch är ofarligt är väl också "irrelevant"?Således är denna diskussionen bara ett kastande av "jag har rätt", nej JAG har rätt" mellan de olika parterna här och då blir den helt meningslös...Jag påstår inte att du inte har hittat skrivelser och anant som stödjer dina teorier, men utgå inte ifrån att alla som har en avvikande åsikt från din är icke läskunninga imbeciller utan nån som helst faktabakgrund i ämnet
Vad för ?forskning? skulle jag då fråga.
Jag har stött på många löjliga små?studier? som kommer med roliga idéer bekostas ofta av skattepengarna, det kallar jag ?vällspenderade? stålar men det är nog en annan tema.
Vill du ha några länkar till dom större och mer seriösa studier så kan jag servera några.
Vist är samtal som ?men jorden är platt ?nej den är rund ? klart inte titta mot horisonten den tar slut där- nej titta på den här bilden det är jorden - nej jag TROR inte på dina LÖGNER jag har SETT att det inte stämmer?
Enormt underhållande och tidskrävande.
Jag har inte hittat ?skrivelser?, jag håller mig på en mer internationell nivå