• HopeNeverFades

Kan man använda vanlig BH? Ngn som gjort det?

Kan man använda vanlig Bh då man ammar? Ngn som gjort det?
    Hur lösar man det isf då man ska amma, man kan ju inte knäppa av sig hela :P längtar så till att få använda en snygg bh som sitter bra och man kan ha normala tröjor på sig!

• Svar på tråden Kan man använda vanlig BH? Ngn som gjort det?
  • HopeNeverFades

då måste jag testa, kanske inte är så klurigt som de verkar.. fast måste nog dock inhandla lite större :P annars är de nog risk för stockning

• Sassilina

Ja byglarna ska ju inte klämma på brösten för då har man fel storlek. Men det gäller ju alltid, inte bara när man ammar.

• AnnaGBG

Jag har amningbh:ar med byglar men som flera andra skrivit - de skall ju passa och inte klämma på själva bröstet. Fast det gör ju inte bh:ar som passar

Köpte mina på Change i Göteborg ( vet inte om det finns någon annanstans? ) SKITbra!

• Suskiv

Jag har amnings-BH med byglar. Den är i rättstorlek och därmed ingen risk för stockningar.

• HopeNeverFades

har testat en amningsbh med bygel men den fick brösten inte alls ngn fin form i.. så måste nog köpa nya, men här finns typ 1 affär som har amningsbh och det är lindex och dem är inte direkt heta! så blir vanliga jag får leta efter =) har nog alltid haft lite för små utan att jag vetat om det. för nu när jag var och provade en riktig bh till bröllopet fick jag gå upp 2 storlekar motför vad jag brukar ta :P

• Suskiv
    HopeNeverFades skrev 2008-08-05 22:57:31 följande:
    har testat en amningsbh med bygel men den fick brösten inte alls ngn fin form i.. så måste nog köpa nya, men här finns typ 1 affär som har amningsbh och det är lindex och dem är inte direkt heta! så blir vanliga jag får leta efter =) har nog alltid haft lite för små utan att jag vetat om det. för nu när jag var och provade en riktig bh till bröllopet fick jag gå upp 2 storlekar motför vad jag brukar ta :P
    det är väldigt vanligt att man har för liten kupa och för stort runt om. Jag har en abecita bygel-BH som jag tycker ger brösten snygg form.
  • tatoo rosen

På Kappahl har de en ammningsbh med bygel!!! Jäättebra tycker jag och så kostar den ju typ bara 145 kr eller nått sånt!

• Suskiv
    HopeNeverFades skrev 2008-08-05 23:01:33 följande:
    suskiv: vart har du köpt den då?
    Twillfit (stavas det så?)
Svar på tråden Kan man använda vanlig BH? Ngn som gjort det?