Rabattkodstråden - del 2!
härlig tråd ![]()
härlig tråd ![]()
personligen tycker jag att beställa kort från Expert är kanon. Bilderna blir riktigt fina, och det är inte tokdyrt heller
Angående 12 matburkar från semper. Min sambo använde sig utav den kupongen igår då han handlade. Han använde sig utav självutcheckningen på Maxi, stoppade in kupongen i kupongmottagaren. och det gick, problemet var bara att han inte tagit 12 semperburkar, utan att han tog från olika märken, och att apparaten godkände det var ju otroligt...
det var jätte-skönt att liberos rabatter kom igår, har saknat dom kan jag säga... det är ju inte billigt direkt
är det nån här som beställt från postfoto.se?? blir det bra kvalitet?
jag älskar Lindex rabatter. Ser nu att jag handlat för 487.50 men efter alla rabatter så är jag nere i 284.30. I just love it
ja jag använde mig utav 30% på valfritt babyplagg och 50kr rabatt vid köp över 200 kr..
behöver hjälp!
Sitter på lindex hemsida och ska beställa kläder.
Tar de kläder jag vill ha och använder rabatt-koderna flitigt. Jag får fram summan. Trycker på fortsätt och då måste jag knappa in mitt användarnamn osv. då jag sen loggas in då ändras summan till högre och utav 6 rabatter (tag 3 betala för 2 inräknad) så finns där bara 2 rabatter kvar. Nån som har råkat ut för detta? är det så att det inte ska vara möjligt att använda sig utav i stort sett alla rabatter på en och samma gång?
det knepiga är ju att slår man in koden tex innan man loggar in med sin användare så dras ju rabatten av..men så fort jag loggar in så blir det dyrt ![]()