Inlägg från: solstrålen80 |Visa alla inlägg
  • solstrålen80

Rabattkodstråden - del 2!

har någon provat 50kr rabatt på mysbyxor på kappahl??

jag radera smset...trode de bara gällde till 9/8...men måste man vissa smset?

kan någon skriva exakt vad det stod eller skicka smset till mig??

• solstrålen80

jag kanse är blind men hittar ej det inlägge här i denna tråd ...

Hallontårta skrev 2008-08-11 10:09:00 följande:
    Har det inte kvar, men jag skrev i ett inlägg tidigare vad det stod exakt. Det står ju barnbyxa...jag frågade en expedit (eftersom det på skyltarna står från stl 86) om jag fick handla mindre byxor också eftersom det inte står något i sms:et och det gick bra! Va fasen det är ju bara att säga "det står inför skolstart och min unge går med mysbyxor i skolan!" om de ifrågasätter haha Fast det borde de inte göra, det står inget i sms:et om specifika byxor. Nu har jag skrivit byxa/byxor flera gånger....vilken knepigt ord egentligen!
  • solstrålen80

ja har inte fått någon 25% från lindex hem i lådan...blääääääää
    vill ha

• solstrålen80

inboxa gärna mig oxå en sån kupong...tack

MarrebarreW skrev 2008-08-21 15:11:52 följande:
    Har inboxat dig...
  • solstrålen80

ingen som har den där med 30% på lindex oxå?? som kupong på mail??som kan sätta ut den här...

• solstrålen80

ja om dom ej plockar den andra redan...men om du gjort den idag ska de ej vara några problem...

du ser när du loggar in status o kan lägga mer...

Lindis41 skrev 2008-08-26 19:40:20 följande:
    undrar...jag har beställt på hms sida o nu undrar jag om jag kan lägga till en vara utan att få fraktkostnad igen????
  • solstrålen80

nu vill ja ha lite lindex rabtter typ 50kr kupong igen

• solstrålen80

någon som vet någon rabatt på babyproffsen ? tänkte köpa grejor där i morron tex en vagn....

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!