Inlägg från: lugnåsbo |Visa alla inlägg
  • lugnåsbo

Rabattkodstråden - del 2!

men är det ens värt att diskutera längre om smset har gått ut

• lugnåsbo
    Tjej 83 skrev 2008-08-13 15:40:38 följande:
    Mary Cherry skrev 2008-08-13 11:45:30 följande: ja maila dem o ringde flera gånger då jag ladda in 100 bilder, os en såg att det itne var rabattlänken. så ja logga ut o sen in på rabattlänken o mina kort låg ju så klart där med..o så skick aja in men det registrerades inte som rabatt.men ja fick det gratis nästa gång jag skicka in 100 kort..jag gav mig inte, jag sa att det var så svårt o hålla reda på allt o att de inte kunde ha det på sin vanliga sida osv..så de går hehe.. o sen att de är förstora för album gör mig galen!
    men det är ju bara att köpa album som dom passar i!
    Om ni beställer i 10x15 och inte har ställt in kameran att ta i det formatet så beskär dom ju bilderna istället.. inte roligt det heller om man inte sitter o gör det själv först så det blir där man vill.
  • lugnåsbo
    Jenna82 skrev 2008-08-19 12:18:29 följande:
    tjohoo nu har jag äntligen lyckats beställa från lindex me båda koderna1 hehe.men det dryga e ju att man typ förloarar 60spänn på det iomed exp.avgift + frakt...såååå onödiga grejer de måste ha! eller visst, klart man inte förlorar på det...men ni hajjar säkert va ja menar.
    du har inte nära till en lindexbutik då? så att du kan hämta där, det brukar jag göra
  • lugnåsbo
    AochJsMamma skrev 2008-08-19 12:43:46 följande:
    hur funkar det då?? Vad betalar man extra, frakt?? Exp avgift?
    du slipper frakten, behöver bara betala exp.avgiften på 19 kronor.
  • lugnåsbo
    MarrebarreW skrev 2008-08-26 19:53:53 följande:
    Nu har jag fått min canvas från korthuset.se och är så himla nöjd! Jag beställde ett svart-vitt foto med rosa text (som jag för övrigt redigerat på picnik.com) och det blev jättebra!Jag fick betala sammanlagt 170:- (139:- + 31 :- frakt) för en 30*40. Jag beställde den i fredags och den kom i brevlådan idag, omonterad. Så ram får man köpa själv, jag använde en målarduk från öb, ca 40 :-.Åh vad det är kul att handla när det blir så bra!
    då ska jag beställa en bild på min kompis son till födelsedagspresent åt honom.
    Tror jag ska ta storleken större =)
  • lugnåsbo

hur är det, har ni provat liberokupongen om den fortfarande funkar?

• lugnåsbo

libero har gått ut men verkar funka ändå för många, om inte kassörskan kollar datum

• lugnåsbo

Går det att kombinera rabatter på extrafilm? någon som vet?

• lugnåsbo
    ÖNadja skrev 2008-09-07 15:21:39 följande:
    du förresten, dom har ju 25 % på hela digitala sortimentet nu! =)
    jo jag vet, ska ta o beställa en canvastavla nu tror jag, nån som beställt det och varit nöjd med resultatet..
  • lugnåsbo

på lindex kan man ju kombinera hur många rabatter som helst väl. (om man inte använt dom förut..)

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!