Inlägg från: BasseKatt |Visa alla inlägg
  • BasseKatt

Rabattkodstråden - del 2!

Vi funderar på att göra en Helsingforskryssning med Tallink Silja och jag tänkte bara kolla om nån vet om nån bra rabatt???

• BasseKatt

Ni som är mera vana Lindexwebshoppare än jag... Kan man shoppa flera ggr med samma kod?
    Hade ett köp på över 500kr och lyckades få in babyrabatten och "över 200" rabatten. De andra koderna verkar inte funka längre. Då tog jag bort några saker för att dela ordern och använda "över 200" igen, men då står det bara "kod registrerad" utan att nån rabatt kommer upp. Blir det så för er med?

• BasseKatt
    Saramara80: Tyvärr hade ju de flesta 30%-koderna gått ut dagarna innan, men "över 200" och 30% på babyplagg lyckades jag få med i alla fall. Tur att det finns vissa babyplagg i 86 också. Killen börjar bli stor nu...

Så trist att de varit så smarta på Lindex att de väntade med 5 myror kläderna tills efter sista kupongsvängen gick ut. Grrrr!
    Men denna gång blev det dyr shopping till ordinariepris för att få nåt. I våras väntade jag till nästa kupongsväng och då var typ ALLT slut. Beställde lite via webshoppen nu, men det mesta är ju redan slut igen... De är ju sååå ljuvliga! Synd att inte manchesterklänningen skulle göra sig så bra på Emil för den är ju sååå söt
  • BasseKatt
    Linnet: Koderna är väl generellt för webköp, men ibland finns det ju kuponger också och de funkar i butik!
  • BasseKatt

Jag reashoppade på Lindex hemsida igår. Fick bara 30% + 10% att funka. Fick sedan mail idag om att de bägge 5-myrorbrallorna jag beställt var slut och att jag kommer få tillbaka de pengarna... Buhu! Jag som beställde en extra jacka i större storlek och skulle ha brallorna till

• BasseKatt

Jag köpte mörkblå Lindexjeansistrl 40 i våras och de är kanon. När jag sedan skulle köpa ljusblå i samma strl i somras fick jag inte igen dem. Tog då in alla 5 olika 40'or jag hittade och jämförde bredden på dem. Skillde minst 2 cm i bägge sidorna mellan största och minsta paret och det största passar fint. Men himla knepigt det där...

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!