Rabattkodstråden - del 2!
Vi funderar på att göra en Helsingforskryssning med Tallink Silja och jag tänkte bara kolla om nån vet om nån bra rabatt???
Vi funderar på att göra en Helsingforskryssning med Tallink Silja och jag tänkte bara kolla om nån vet om nån bra rabatt???
Ni som är mera vana Lindexwebshoppare än jag... Kan man shoppa flera ggr med samma kod?
Hade ett köp på över 500kr och lyckades få in babyrabatten och "över 200" rabatten. De andra koderna verkar inte funka längre. Då tog jag bort några saker för att dela ordern och använda "över 200" igen, men då står det bara "kod registrerad" utan att nån rabatt kommer upp. Blir det så för er med?
Jag reashoppade på Lindex hemsida igår. Fick bara 30% + 10% att funka. Fick sedan mail idag om att de bägge 5-myrorbrallorna jag beställt var slut och att jag kommer få tillbaka de pengarna... Buhu! Jag som beställde en extra jacka i större storlek och skulle ha brallorna till
Jag köpte mörkblå Lindexjeansistrl 40 i våras och de är kanon. När jag sedan skulle köpa ljusblå i samma strl i somras fick jag inte igen dem. Tog då in alla 5 olika 40'or jag hittade och jämförde bredden på dem. Skillde minst 2 cm i bägge sidorna mellan största och minsta paret och det största passar fint. Men himla knepigt det där...