Inlägg från: maadicken |Visa alla inlägg
  • maadicken

Rabattkodstråden - del 2!

AochJsMamma skrev 2008-08-12 14:59:06 följande:
    kommer inte ihåg om dessa skrivits upp än...men isåfall kommer det igen!Ellos: 50% rabatt på valfri vara ur nya sortimentet om handlar för mer än 200kr, rabattkod 189191La redoute: 40% på valfri vara till ordinarie pris ur höst/vinter katalogen, rabattkod 82210
    gäller dessa på allt, eller är det vissa undantag som det brukar vara?
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • maadicken
    Snorky skrev 2008-08-11 18:16:11 följande:
    står inget om att byxerbjudandet gäller tom 9:e
    byxerbjudandet gäller fortfarande, i alla fall i karlstad.
  • maadicken

nån som vågat sig på att använda 50% på jotex två gånger? eller nån som vet om det ens går? ( vid olika tillfällen alltså)

satt och kollade katalogen och blev sååå sugen på två nya mattor. insåg snabbt att jag på sin höjd skulle ha råd med en. sen hittade jag 50% här och blev jätteglad!!
    om jag vågar / kan använda den två gånger så skulle jag ju faktiskt kunna köpa båda!

• maadicken
    obelix skrev 2008-08-22 12:42:29 följande:
    Det va inte samma.... 50% på valfri på vara på jotex kod 82031Även denna är ny och fanns inte med i listan kod 589401 50% på valfri vara + ett Brunt överkast till sängen 220x240 (Josefssons)Ska kolla om jag lyckas lägga in dem i listan eller kanske nån annan fixar det.
    kan man använda två koder på samma beställning tro?
  • maadicken
    obelix skrev 2008-08-22 12:58:25 följande:
    maadicken: funderade oxå på det, lindex kan du ju det... ska kolla tänkte jag...
    du eller någon kanske redan har kollat och skrivit. (har inte läst ikapp än)  om inte så kan jag meddela att det bara går att använda en kod åt gången på jotex. finns bara en ruta, och den räcker inte till två.

men nu när det finns en 50% till där så behöver jag ju inte fundera på om jag vågar använda samma två gånger, för nu kan jag ju bara använda den andra   blir ju två frakter, men eftersom jag ska köpa dyra mattor så känar jag ju massor på det ändå! *nöjd*
  • maadicken

oj så jag stavar   tjänar ska det ju stå förståss

• maadicken

hmmm.. nån som vet om det funkar att utnytja två rabatter på hm och sen göra tillägg i beställningen och använda en till? olika koder alltså.

• maadicken
    Pollygrip skrev 2008-09-29 13:42:46 följande:
    någon som har provat att kombinera flera rabatter på jotex?
    jag har testat, men dt finns ju bara en ruta. jag fick det inte at funka i alla fall.
  • maadicken

ingen som fått från lindex idag?
    själv får jag aldrig nåt till mailen, och sällan i brevlådan heller 

• maadicken
    solstrålen80 skrev 2008-10-15 11:43:35 följande:
    fick veta att de troligen kommer en kupong från lindex med 30% på valfri vara denna vecka...
    oh!  då ska jag vänta med shoppingen lite. och för en gångs skull så är det mig själv jag ska shoppa till
    får hoppas att det är en kupong som kommer vi mail då, så att den hamnar i tråden. eller att den för ovanlighetens skull hittar till min brevlåda.
  • maadicken
    ikve skrev 2008-10-15 20:46:49 följande:
    Ingen ny Lindex kod som kommit ut denna månad?Eller var det den man fick bamse mockasiner för halva priset om man köpte annat Bamseplagg?
    ååhhh!! varför får aldrig jag sånna erbjudanden?
    någon skrev tidigare i tråden att det skulle komma 30% på valfri vara på lindex under veckan.
  • maadicken

räcker det att skriva in koden för att få mockasinerna, eller måste jag leta upp dom och lägga dom i varukorgen först?

• maadicken
    lugnåsbo skrev 2008-10-17 11:11:13 följande:
    du måste lägga dom i kassan först (och för mej funkar det med vilket bamseplagg som helst...)
    oh! det måste jag testa. behöver ju inga mockasiner egentligen...
  • maadicken

nån som vet när babyroom koden börjar gälla igen?  eller den kanske inte gör det?

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!