Inlägg från: Finesse |Visa alla inlägg
  • Finesse

Rabattkodstråden - del 2!

Daniels brud skrev 2008-08-12 22:01:41 följande:
    Ja den var verkligen kanon, handlade hur mkt som helst!Fattar inte varför jag aldrig får Lindexrabatter via deras hemsida...måste man aktiver på något sätt eller?
    det verkar som om att många faller ur deras system.. ska nog ringa dit å klaga igen.. jag har fortfarande inte fått nånting från dom..
    Ebba 071228
  • Finesse
    TereseA skrev 2008-08-13 08:08:22 följande:
    har inte jag hellr...får varken sms el post..sma har jag inte fått på ett halv år tror jag..pot tror jag fick nåt i juni el juli..
    jag fick i maj.. men sen ringde jag å klagade å då sa dom att jag fallit ur systemet.. fick en 50:- rabattcheck men sen dess har jag inte fått nånting.. så jag vet inte om jag fallit ur igen.
    Ebba 071228
  • Finesse
    TereseA skrev 2008-08-13 09:05:36 följande:
    är skit tycker jag...typ nästan det enda stället jag köper kläder...funderar allvarlig på att skita i att vara medlem där..man tjänar ju inget på det om man aldrig få medlemserbjudande..erbjudanden som är i affären gäller ju alla..
    ja.. det är riktigt dåligt att dom inte har en club som funkar.. hon jag pratade med sist i telefon sa att det kanske var för att jag inte handlat så mkt.. men sen när hon kollade hur mkt jag handlat å dragit kortet så tog hon tillbaka det handlar lite för mkt på lindex.. hehe
    Ebba 071228
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!