Inlägg från: Sweetie82 |Visa alla inlägg
  • Sweetie82

Rabattkodstråden - del 2!

Har rabatten för Fuji gått ut? Hittar den inte på deras sida. Den där med 100 gratis bilder. Lyckades jag missa det ändå?

• Sweetie82

Måste bara fråga.. ni som beställt från Fujifilm.. de där 100 gratis med porto. Har läst mkt om att bilderna inte va i så bra kvalitet och fick mina bilder igår. Håller med om kvaliteten, dessutom beställde vi strlk 10 men fick 11.. borde man reklamera? Har ni gjort det? Man borde eg göra det, men känns dumt eftersom man bara betalt 29 kr i porto. Bilderna får ju lixom inte plats i albumet

• Sweetie82
    oxytocin skrev 2008-08-20 18:24:26 följande:
    Visst gäller det bara 11 cm? "FUJIDIREKTwww.fujidirekt.se/asp/_campaign/hundra/100 bilder gratis (porto 29 kr) i 11x format tom 080819www.fujidirekt.se/asp/_campaign/sol/100 bilder gratis (porto 29 kr tillkommer) i 11x formatwww.fujidirekt.se/asp/_campaign/svepet/100 bilder gratis (porto 29 kr tillkommer) i 11x formattom 081117www.fujidirekt.se/asp/_campaign/100/"
    Lustigt.. jag vet inte.. det va sambon som beställde å han sa att han hade valt strlk 10 istället för 11, men jaja.. vi får skaffa ett större album helt enkelt. Inte mer med det. Trist att bilderna inte blev av speciellt bra kvalitet bara, men helt ok för 29 kr.

Nån som vet var man kan köpa såna album som får plats med de större bilderna?
  • Sweetie82

Jo, nu ser jag med att det står att det gäller de i strlk 11, sambon måste helt enkelt missat det å kryssat i 10, men då har det inte gällt när han kryssat i där tydligen.. tur vi ändå fick de i strlk 11 eftersom vi annars fått betala ifall vi hade fått de i strlk 10

• Sweetie82
    karmasus skrev 2008-08-20 21:35:24 följande:
    Jag också supernöjd! Bra färger. Beror nog på vad man har för kamera. Det enda jag varit missnöjd med att en del bilder varit vikta i hörnen.
    Kan inte bero på kameran eftersom bilderna blivit jättefina när vi beställt från Extrafilm och Ifolor. Men tidigare i tråden verkade det vara många som va rätt missnöjda med de 100 gratis bilderna från Fuji.

Då ska jag ut å leta album med plats för större bilder
  • Sweetie82
    Snorky skrev 2008-08-21 22:47:24 följande:
    nu blir jag nyfiken... har du en sån kupong?? isf får du gärna inboxa mig också
    Inboxa gärna mig med
  • Sweetie82
    lyckligmamma skrev 2008-08-28 14:09:50 följande:
    idag fick jag sms om 100 kr rabatt på kappahl
    japp me too.. eller 25% på valfri vara.. 100 kr gällde bara jeans på dam och herr avdelningen.
  • Sweetie82
    Känslan skrev 2008-09-09 13:11:41 följande:
    Jag vill ha fler 30% kuponger så jag kan köpa en vinteroverall =)
    hej M Har du testat babyrabatten? HM´s babyrabatt funkade på barnavdelningen också för mig.
  • Sweetie82

Kostar Åhléns barnklubb något?

• Sweetie82
    sarismaris skrev 2008-09-11 09:43:12 följande:
    Vill bara tipsa om att det verkar gå att utnyttja 50% rabatten på H&M mer än en gång i sitt eget namn! Jag gjorde en beställning häromdan med den rabatten. Nu la jag en ny beställning med samma kod igen, och det verkar gå. Har dok inte slutfört eftersom jag inte riktigt kan bestämma mej... Men som sagt; det verkar funka å använda den två gånger i sitt eget namn!
    La du till så att du får allt i samma paket?
  • Sweetie82
    CasaMia skrev 2008-10-01 11:55:25 följande:
    En fråga: En månads gratis abbonemang på hyr-DVD från Lovefilm - kan det vara nåt? Kostar vanligtvis 199:- och man förbinder sig visst inte till nåt ytterligare, men ska säga ifrån om man bara vill ha första månaden.
    Vi tog det erbjudandet och det kom inga extra kostnader. Helt problemfritt, så testa Men kom ihåg att säga upp det i god tid om ni inte vill fortsätta sen när ni utnyttjat erbjudandet!
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!